Από την Έρρικα Λευθέρη για The Body

Ακολούθησε τον διατροφικό δρόμο για το τέλειο δέρμα:

Λιπαρά ψάρια
Ο σολομός, ο φρέσκος τόνος και άλλα ψάρια πλούσια σε καλά λιπαρά αποτελούν το κλειδί για να κρατηθούν οι πόροι της επιδερμίδας σου καθαροί και το δέρμα ενυδατωμένο. Και όλα αυτά χάρη στα ω-3 λιπαρά, που ο οργανισμός μας δεν μπορεί να δημιουργήσει μόνος του.

Ακτινίδιο
Έχει την ικανότητα να μειώνει τις ρυτίδες και τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια. Το ακτινίδιο περιέχει επίσης φαινολικές ενώσεις, που δρουν κατά των δερματικών προβλημάτων. Γι’ αυτό μην αμελείς να το συμπεριλάβεις στο διατροφολόγιό σου.

Μαύρη σοκολάτα
Αυτό το υπέροχο γλύκισμα περιέχει φαλαινοειδή τα οποία, με πολύ απλά λόγια, συνεισφέρουν σε απαλό δέρμα και έξτρα προστασία από τον ήλιο.

Σπόροι κολοκύθας
Οι σπόροι κολοκύθας είναι πλούσιοι σε ψευδάργυρο, που βοηθά στην επαναφορά του κατεστραμμένου δέρματος. Απλά συμπεριέλαβε μια χούφτα στο καθημερινό σου διαιτολόγιο.

dd

Αβοκάντο
Το αβοκάντο δεν κρατά απλώς τη χοληστερόλη σου σε χαμηλά επίπεδα και την αρτηριακή σου πίεση σταθερή, αλλά είναι πλούσιο και σε βιταμίνες C και Ε, που βοηθούν στην ενυδάτωση του δέρματός σου.

Βρόμη
Είναι γεμάτη με βιταμίνη Β. Μπορείς επίσης να φτιάξεις απολεπιστικό scrub με βρόμη και χλιαρό νερό. Άπλωσέ το στο πρόσωπό σου για 10 λεπτά και ξέβγαλε με άφθονο νερό.

Κάρδαμο
Μπορεί να μην αποτελεί την πρώτη σου επιλογή στο μαγείρεμα, όμως το κάρδαμο είναι γνωστό πως θεραπεύει τα εκζέματα και τα εξανθήματα, χάρη στη βιταμίνη C που περιέχει.

Κεχρί
Οι υδατάνθρακες είναι ζωτικής σημασίας για μια υγιή και δροσερή επιδερμίδα. Αντικατάστησε το ρύζι με κεχρί και δες το δέρμα σου από θαμπό να ακτινοβολεί.

Φράουλες
Οι φράουλες περιέχουν ελλαγικό οξύ, ένα αντιοξειδωτικό που προστατεύει το δέρμα από τη βλαβερή UV ακτινοβολία.

Αυγά
Το ασπράδι του αυγού κάνει τριπλό καλό στο δέρμα σου. Κατ’ αρχήν, η πρωτεΐνη συσφίγγει τους πόρους, αλλά και μειώνει το πρήξιμο στα μάτια, ενώ, τέλος, ηρεμεί το ερεθισμένο δέρμα.

Καρύδια Βραζιλίας
Χάρη στο σελήνιο που περιέχουν, καταπολεμούν την ακμή και τις δερματικές μολύνσεις. Το σελήνιο επίσης είναι γνωστό πως βελτιώνει την ελαστίνη του δέρματος και προλαμβάνει τη μείωση του κολλαγόνου που ενυπάρχει στον οργανισμό.

Σπαράγγια
Πρόσθεσέ τα στο βραδινό σου γεύμα μια φορά την εβδομάδα και θα αποχαιρετίσεις μια και καλή το ξηρό δέρμα και τη σκασμένη επιδερμίδα. Πώς; Η βιταμίνη D που περιέχουν θα βοηθήσει το δέρμα σου να διατηρήσει την υγρασία του (κάνει, όμως, τα ούρα σου να μυρίζουν).

Βατόμουρα
Τα βατόμουρα βοηθούν το σώμα σου να παράγει κολλαγόνο. Καταναλώνοντας συχνά μια χούφτα, βρίσκεσαι στο σωστό δρόμο για απαλό και ελαστικό δέρμα. Είναι, επίσης, πλούσια σε αντιοξειδωτικά, που μάχονται ενάντια στα σημάδια του χρόνου.

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Ξύπνα πανέμορφη! 10 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν κοιμηθείς

Είσαι σίγουρη ότι ξέρεις πότε να βάλεις μολύβι χειλιών; Τα μυστικά για τη σωστή εφαρμογή του

6 φυσικοί τρόποι για να πεις αντίο στα μαύρα στίγματα! τα συστατικά για πεντακάθαρη επιδερμίδα

Τα καλύτερά μας σήμερα:

World Party: Ποιος θα βρεθεί στο πλευρό του Σάκη Τανιμανίδη μετά την αποχώρηση του Γιώργου Μαυρίδη

Πανικός! Η Δέσποινα Μοιραράκη φωτογραφίζεται μόνο με το μπικίνι της- Δείτε το κορμί της χωρίς ίχνος ρετούς

Έφυγε από την ζωή ο λατρεμένος ηθοποιός, Τζιν Γουάιλντερ!

 

loading...