Τους καλοκαιρινούς μήνες και εξαιτίας της ζέστης, τα αιμοφόρα αγγεία διαστέλλονται με αποτέλεσμα να νιώθουμε τα πόδια μας πρησμένα! Τι να κάνουμε; Ας δούμε τις ακόλουθες συμβουλές:

1. Κρατήστε τα πόδια σας δροσερά
Αναζητήστε τη σκιά και αποφύγετε την παρατεταμένη έκθεση των ποδιών στον ήλιο.

2. Κινηθείτε!
Δεν χρειάζεται απαραίτητα να κάνετε έντονη γυμναστική. Ακόμη και ένας μικρός περίπατος θα ενισχύσει την κυκλοφορία του αίματος στα άκρα.

3. Αποφύγετε το αλάτι
Το αλάτι μπορεί να προκαλέσει ή να επιδεινώσει το οίδημα στα πόδια, καθώς συμβάλλει στην κατακράτηση υγρών.

4. Πίνετε πολλά υγρά
Όλοι ξέρουμε ότι το καλοκαίρι χρειάζεται να πίνουμε πολύ νερό και να καταναλώνουμε αρκετά φρούτα και λαχανικά.

5. Κρατήστε τα πόδια ψηλά
Η ανύψωση των άκρων βοηθά στην ομαλή κυκλοφορία του αίματος. Αποφύγετε να λυγίζετε τα γόνατα όταν τα πόδια ξεκουράζονται στο μαξιλάρι.

6. Κάνετε απαλό μασάζ
Οι μαλάξεις απομακρύνουν τα συσσωρευμένα υγρά από τους ιστούς των ποδιών.

filenades.gr

loading...