Τα παρακάτω tips θα… αποκαλύψουν τη φρεσκάδα και την καθαρότητα που πρέπει να έχει πάντα το δέρμα σου κι εσύ θα αποκτήσεις έναν πλήρη οδηγό με «καλές» συνήθειες.

Από την Έρρικα Λευθέρη

1. Πλύνε το πρόσωπό σου 2 φορές τη μέρα
Ο σκοπός δεν είναι να ξεπλένεις απλώς το πρόσωπό σου με νερό, αλλά να χρησιμοποιείς ένα ελαφρύ προϊόν καθαρισμού πρωί και βράδυ. Η επιδερμίδα σου αναπλάθεται τη νύχτα, με αποτέλεσμα το πρωί όλα τα νεκρά κύτταρα να έχουν βγει στην επιφάνεια. Ένα καθαριστικό προσώπου θα τα απομακρύνει με τον καλύτερο τρόπο!

2. Ο ιδρώτας κάνει καλό
Αν είσαι αναγνώστρια του περιοδικού, έχεις μάθει σίγουρα τα οφέλη της άσκησης στην υγεία σου και γενικότερα στη ζωή σου. Αυτό που ίσως δε γνωρίζεις είναι τα πολύ σημαντικά οφέλη για την επιδερμίδα σου. Με τη γυμναστική αυξάνεται η ποσότητα των θρεπτικών συστατικών που αποστέλλονται στα κύτταρα του δέρματός σου, έτσι ώστε να λειτουργούν ακόμα καλύτερα.

3. Κάνε γυμναστική στο… πρόσωπό σου
Το πρόσωπό σου αποτελείται από 57 μύες. Μήπως ήρθε η ώρα να ασχοληθείς μαζί τους; Απλές ασκήσεις μασάζ τονώνουν τους μύες του προσώπου και σου προσφέρουν το πιο ανώδυνο λίφτινγκ. Το μόνο που χρειάζεται είναι να αφιερώνεις μερικά λεπτά κάθε μέρα!

4. Προστάτεψε τους ώμους σου
Οι ώμοι είναι ίσως το μοναδικό σημείο του σώματός σου που είναι περισσότερο εκτεθειμένο στον ήλιο. Εάν, λοιπόν, σου αρέσει να κάνεις γυμναστική έξω ή ακόμα και στη βόλτα σου, επίλεξε ένα t-shirt παρά ένα αμάνικο μπλουζάκι. Αν και η διαφορά μπορεί να σου φανεί ασήμαντη, το επιπλέον κομμάτι ύφασμα προστατεύει σημαντικά το δέρμα σου.

5. Πιες κι άλλο νερό
Οι περισσότεροι από εμάς, δυστυχώς δεν πίνουμε περισσότερο από 5 ποτήρια νερό ημερησίως, ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες. Διπλασίασε την ποσότητα και μέσα σε δύο μήνες θα δεις σημαντική διαφορά στο δέρμα σου. Θα είναι πιο λαμπερό, υγιές και ενυδατωμένο.

6. Μην ξεχνάς την αντηλιακή κρέμα
Όσες φορές κι αν το έχεις ακούσει δύσκολα το κάνεις πράξη. Η αλήθεια είναι ότι δεν πρέπει να φεύγεις ποτέ από το σπίτι, εάν προηγουμένως δεν έχεις βάλει αντηλιακή κρέμα στο πρόσωπό σου, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Η αντηλιακή προλαμβάνει τις ρυτίδες, τις κηλίδες, τη χαλάρωση και τον καρκίνο του δέρματος. Επίλεξε μία με SPF30, που θα σου προσφέρει κι έξτρα ενυδάτωση.

7. Φόρα πάντα γυαλιά ηλίου
Εκτός από το στυλ, προστατεύουν τα μάτια σου αλλά και την περιοχή γύρω από αυτά, η οποία είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη κι έχει την τάση να «σπάει» πολύ εύκολα. Θα σε δικαιολογήσουμε αν τα ξεχάσεις στο σπίτι, αλλά μόνο τις βροχερές μέρες!

8. Ζουμερά χείλη
Ο καρκίνος πλακωδών κυττάρων, που πολλές φορές εμφανίζεται στα χείλη, έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να κάνει μετάσταση σε σχέση με παρόμοιου τύπου καρκίνο που παρουσιάζεται σε άλλο σημείο του σώματος. Προστάτεψε τα χείλια σου με ειδικό αντηλιακό ή με κάποιο μαλακτικό συστατικό όπως είναι η βαζελίνη, που αποτρέπει το ξεφλούδισμα.

9. Επισκέψου τον δερματολόγο σου
Σε αυτό το σημείο είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις ότι όλοι οι τύποι καρκίνου του δέρματος, ακόμα και το μελάνωμα, μπορούν να θεραπευτούν, αν διαγνωστούν έγκαιρα. Γι’ αυτό τον λόγο είναι απαραίτητο μία φορά τον μήνα να ελέγχεις το σώμα σου για τυχόν αλλαγές και μία φορά τον χρόνο να επισκέπτεσαι τον δερματολόγο σου.

10. Ο απαραίτητος ύπνος
Όσο περισσότερο κοιμάσαι τόσο περισσότερο αναδομείται η επιδερμίδα σου. Επομένως, ξέχνα τα ξενύχτια και προσπάθησε να κοιμάσαι τουλάχιστον 8 ώρες κάθε βράδυ.

11. Το «μυστικό όπλο»
Έχουμε τη λύση για εκείνες τις φορές που έχεις κοιμηθεί αργά και έχεις ξυπνήσει πολύ νωρίς, και το δέρμα σου προσπαθεί να συνέλθει. Τόνωσε την επιδερμίδα σου αφιερώνοντας μερικά λεπτά στην περιποίησή της. Ξεκίνα με έναν καλό καθαρισμό, συνέχισε με ένα toner και, φυσικά, μην ξεχνάς την ενυδατική σου κρέμα, κάνοντας ελαφρύ μασάζ.

12. Ενυδάτωσε όλο το σώμα
Το καλά ενυδατωμένο δέρμα δεν είναι απλώς απαλό αλλά και υγιές. Η ενυδάτωση εμποδίζει την εμφάνιση των βακτηρίων και δημιουργεί ένα πολύτιμο τείχος προστασίας. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, άπλωσε το body lotion σου αμέσως μετά το μπάνιο για να «κλειδώσεις» την υγρασία.

13. Βάλε… μάσκα
Τι ξέρεις για τις μάσκες ύπνου; Όχι, δεν εννοούμε εκείνες τις μεταξωτές που φορούσε η Audrey Hepburn στο «Breakfast at Tiffany’s», αλλά τις ενυδατικές. Τις εφαρμόζεις μετά τη βραδινή σου περιποίηση και το πρωί ξυπνάς πιο φρέσκια από ποτέ!

14. Ναι στην απολέπιση!
Η συχνή απολέπιση διώχνει πιο εύκολα τα νεκρά κύτταρα και ενισχύει τα νέα. Θα πρέπει, όμως, να είσαι ευγενική με το δέρμα σου, γιατί η επίπονη απολέπιση θα το ερεθίσει. Για να πετύχεις το τέλειο αποτέλεσμα, κάνε κυκλικές κινήσεις κι ελαφρύ μασάζ.

15. Η βοήθεια του ειδικού…
Και μην ξεχνάς, μερικές φορές η παρέμβαση ενός ειδικού είναι η καλύτερη επιλογή. Έτσι, μπορείς να απευθυνθείς σ’ έναν αισθητικό ή δερματολόγο, για να σου προσφέρει βαθιά απολέπιση. Μην το παρακάνεις όμως, 2 φορές τον χρόνο αρκούν!

16. Γέμισε αντιοξειδωτικά
Τα αντιοξειδωτικά που υπάρχουν σε διάφορες τροφές είναι γνωστά για τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Πιο συγκεκριμένα, ενισχύουν την ασπίδα του δέρματός σου ενάντια στην υπεριώδη ηλιακή ακτινοβολία, στη μόλυνση και σε άλλους περιβαλλοντικούς παράγοντες. Γι’ αυτό επίλεξε τροφές πλούσιες σε βιταμίνες Α, C και Ε, όπως είναι οι ντομάτες, τα μούρα και τα πράσινα λαχανικά.

17. Ω-3 κανείς;
Προτίμησε τροφές πλούσιες σε ω-3 λιπαρά οξέα, όπως είναι ο σολομός, το ελαιόλαδο και τα καρύδια. Ενισχύουν τη μεμβράνη των κυττάρων του δέρματος, με αποτέλεσμα να δημιουργείται μεγαλύτερη ασπίδα και το δέρμα σου να αντέχει περισσότερο στους περιβαλλοντικούς κινδύνους.

18. Τέλος τα σημάδια
Η μόλυνση του περιβάλλοντος είναι εμφανής στο δέρμα μας και μπορεί γρήγορα να οδηγήσει σε υπέρχρωση. Ακόμα και όταν βρίσκεσαι στο αυτοκίνητό σου μια συννεφιασμένη μέρα ή όταν είσαι πολλές ώρες στο γραφείο και το καλοριφέρ είναι κοντά σου. Η υδροκινόνη είναι ένας λευκαντικός φαρμακευτικός παράγοντας που δρα κατά των υπερμελαγχρώσεων του δέρματος και αποτελεί την πιο ασφαλή λύση για τις κηλίδες. Αν και σε σκουρόχρωμες επιδερμίδες, συχνά τονίζει το πρόβλημα αντί να το απομακρύνει.

19. Μην τσιγκουνεύεσαι την κρέμα ματιών
Η περιοχή γύρω από τα μάτια είναι πολύ ευαίσθητη. Σε σύγκριση με το υπόλοιπο πρόσωπο μπορεί να πρηστεί ή να ζαρώσει πολύ πιο εύκολα. Γι’ αυτό δεν πρέπει να ξεχνάς ποτέ την κρέμα ματιών σου. Μια γενναιόδωρη ποσότητα και ένα ελαφρύ μασάζ είναι ιδανικά!

20. «Κακόμαθε» το δέρμα σου
Ακόμα κι αν το δέρμα σου είναι υγιές, αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορεί συγχρόνως να είναι κι ευαίσθητο. Αν δεν είναι εκ γενετής, τότε ευθύνεται κάποιος εξωγενής παράγοντας όπως είναι η υπερβολική έκθεση στον ήλιο. Σε αυτή την περίπτωση επίλεξε προϊόντα που περιέχουν τσάι και φυσικά συστατικά.

21. Κι όμως προλαβαίνεις
Υπάρχουν μέρες που δεν προλαβαίνεις να κάνεις τίποτα, πόσω μάλλον να ασχοληθείς με τον εαυτό σου. Γι’ αυτό σου προτείνουμε ένα έξυπνο τρικ που μπορείς να ακολουθείς πάντα. Στο ντους και αφού έχεις ξεπλυθεί, άπλωσε το body lotion σου. Στη συνέχεια, ξέβγαλέ το και η επιδερμίδα σου θα είναι απαλή σαν βελούδο. Το body lotion λειτουργεί όπως το conditioner στα μαλλιά σου.

22. Περιποίηση παντού
Όποιο προϊόν χρησιμοποιείς στο πρόσωπό σου, ενυδατική, αντηλιακή κ.ά., άπλωσέ το και στο λαιμό, το στήθος και τα χέρια σου. Και αυτές οι περιοχές έχουν ανάγκη από ενισχυμένη περιποίηση!

23. Απολύμανση τώρα!
Αν βγάζεις συχνά σπυράκια στο πιγούνι σου και δεν είσαι στην εφηβεία, τότε σίγουρα δεν έχεις ακμή. Έχεις σκεφτεί ότι μπορεί να φταίνε τα χέρια σου; Συχνά όταν καθόμαστε στον υπολογιστή πιάνουμε το πιγούνι μας. Τα χέρια μας όμως δεν είναι και τόσο καθαρά, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται σπυράκια. Γι’ αυτό φρόντισε να έχεις πάντα στο γραφείο σου ένα αντισηπτικό χεριών και θα δεις αμέσως διαφορά!

24. Ανέμελο στυλ
Ζηλεύεις τα μαλλιά των μοντέλων που φαίνονται συγχρόνως ατημέλητα και στυλιζαρισμένα, όμως εσύ δεν το πετυχαίνεις ποτέ; Αφού λουστείς και στεγνώσεις τα μαλλιά σου, πιάσ’ ταμε μερικά τσιμπιδάκια σε έναν χαλαρό κότσο στην κορυφή του κεφαλιού σου. Κοιμήσου και το επόμενο πρωί λύσε τον κότσο. Έτοιμη!

25. Κίτρινα νύχια
Αν τα νύχια σου έχουν μια κίτρινη απόχρωση, έπειτα από τους πολλούς μήνες που τα έβαφες με σκούρο βερνίκι, μην πανικοβάλλεσαι. Πάρε μια παλιά οδοντόβουρτσα και λίγη οδοντόκρεμα και τρίψε τα απαλά. Το αποτέλεσμα θα σε ικανοποιήσει και τα χέρια σου θα μυρίζουν… μέντα!

26. Καθαρά πινέλα
Ο μεγαλύτερος εχθρός του make up είναι τα βακτήρια. Γι’ αυτό δώσε μεγάλη προσοχή στην καθαριότητα των πινέλων που χρησιμοποιείς. Το συχνό καθάρισμα θα σε γλιτώσει από ενδεχόμενη μόλυνση.

27. Ναι στη μίξη
Για ακόμα πιο απαλό δέρμα μη φοβηθείς να αναμείξεις την αγαπημένη σου κρέμα σώματος με λίγο λάδι σώματος. Ακόμα και μία σταγόνα θα κάνει μεγάλη διαφορά!

28. Στο κρεβάτι
Να χρησιμοποιείς πάντα μεταξωτή ή σατέν μαξιλαροθήκη. Έτσι, το δέρμα σου δε θα είναι το ίδιο πρησμένο έπειτα από έναν καλό ύπνο. Επιπλέον, αποφεύγεις το άχαρο δίπλωμα των μαλλιών και δε σπάνε οι τρίχες.

29. Κοκκινίλες τέλος!
Άπλωσε πάνω στις κοκκινίλες λίγο buckthorn, το θαλάσσιο σπορέλαιο με ιπποφαές, είναι πλούσιο σε ωμέγα λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικά. Θα δεις αμέσως διαφορά.

30. Ξέχασε την πούδρα
Αν είσαι πάνω από 35 ετών και οι πρώτες ρυτίδες και ελαφριές γραμμές έκφρασης έχουν κάνει την εμφάνισή τους, τότε ήρθε η ώρα να ξεχάσεις την πούδρα. Η ιδιότητά της να εισχωρεί στις ρυτίδες έχει ως αποτέλεσμα να φαίνεσαι γερασμένη. Και φυσικά, δεν το θέλεις!

31. Το τρικ
Αν θέλεις το βλέμμα σου να είναι πιο βαθύ και έντονο, τόνισε την εσωτερική γραμμή του βλεφάρου σου με ένα λευκό μολύβι.

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Glitter make up: Η νέα τάση μακιγιάζ στο εξωτερικό που έχει προκαλέσει πανικό!

Η απόλυτη δίαιτα: Χάσε 1 κιλό ανά δυο ημέρες χωρίς στερήσεις!

Δουλεύεις όλη μέρα στο γραφείο και κάνεις καθιστική ζωή; Βρήκαμε 6 εύκολους τρόπους για να χάσεις βάρος

loading...