Είσαι χορτοφάγος ή μήπως θέλεις να ξεκινήσεις να τρως πιο υγιεινά και διαιτητικά; 

Ότι από τα δύο και αν σου συμβαίνει, υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορείς να κάνεις στην κουζίνα για να αρχίσουν να γίνονται πιο light οι συνταγές σου. Δες μερικά πολύ απλά tips για να μετατρέψεις την παχυντική μακαρονάδα με σάλτσα που φτιάχνεις με την πιο light και υγιεινή εκδοχή της.

Θα χρειαστείς..

2 κόκκινες πιπεριές, 2-3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, 2 κρεμμύδια ψιλοκομμένα, 4 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες, αλάτι και πιπέρι, ενάμιση φλιτζάνι γάλα από αμύγδαλο, 2 κουταλιές της σούπας μαγιά, μιάμιση κουταλιά της σούπας καλαμποκάλευρο, λίγο κόκκινο πιπέρι, μισό κιλό λιγκουίνι χωρίς γλουτένη ή noodles.

Πώς να το κάνεις..

Προθέρμανε το φούρνο στους 200 βαθμούς και ζέστανε τις δύο κόκκινες πιπεριές σου σε ένα αντικολλητικό χαρτίγια 25-30 λεπτά. Σκέπασέ τες για 10 λεπτά με λίγο αλουμινόχαρτο να μαλακώσουν και έπειτα ξεφλούδισέ τες και βγάλε τα σπόρια τους. Άφησέ τες στην άκρη.

Βράσε τα μακαρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας και στράγγισέ τα. Βάλε λίγο λάδι για να μην κολλήσουν, σκέπασέ τα με μία πετσέτα και άφησέ τα στην άκρη.

Πάρε ένα τηγάνι, βάλ’το σε μέτρια φωτιά, ρίξε μέτα το κρεμμύδι και το σκόρδο σε 2-3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο και σώταρέ τα για 4-5 λεπτά. Ρίξε λίγο αλάτι και πιπέρι και ανακάτεψε. Βγάλε το τηγάνι από τη φωτιά και βάλ’το στην άκρη.

Μετέφερε το κρεμμύδι και το σκόρδο στο μπλέντερ μαζί με τις πιπεριές, το γάλα αμυγδάλου, το κόκκινο πιπέρι, τη μαγιά και το καλαμποκάλευρο. Πρόσθεσε λίγο αλάτι και πιπέρι και χτύπα το μείγμα. Σταμάτα μόλις γίνει κρεμώδες και απαλό. Δοκίμασε και προσθεσε και άλλο αλάτι και πιπέρι αν χρειάζεται.

  1. Βάλε το μείγμα σου στο τηγάνι και μαγείρεψέ το σε μέτρια φωτιά για να γίνει πιο πηχτό. Μόλις συμβεί αυτό βγάλ’το από τη φωτιά. Πρόσθεσε και τα μακαρόνια σου και ανακάτεψε καλά.
  2. Σέρβιρε πασπαλίζοντας με παρμεζάνα για χορτοφάγους!

 

faysbook.gr

 

loading...