Μετά από 100 ημέρες, η Σίσσυ Χρηστίδου ολοκλήρωσε τη δίαιτα με τις οδηγίες της Μαρίας Ψωμά και περνάει στη συντήρηση.Η δίαιτα για το καλοκαίρι που ακολουθεί είναι για εσένα που θέλεις να κάνεις και τις παρασπονδίες σου!

Πρόγραμμα Διατροφής από την Δρ. Μαρία Ψωμά

5. Άπαχο γιαούρτι 

Πρωινό:

  Γιαούρτι 2% και 1φρούτο και 1 κλειστή χούφτα ξηρούς καρπούςή 1φ.ψωμί ολικής και 1κ.γ μέλι ή Γάλα 1,5% και δημητριακά και 3-4 αποξηραμένα δαμάσκηνα.

Ενδιάμεσα: 

1 φρούτο και 1 χούφτα ξηροί καρποί αλατισμένοι.ή 1 κουλούρι Θες/ νίκης και 1 φρούτοή 2 ρυζογκοφρέτες και 1 φρούτοΑπογευματινό : παγωτό 0%- 0% ή 2 ρυζογκοφρέτες και 1 φρούτοή smoothies με κάποιο φρούτο.

Γεύματα στη παραλία :

1η επιλογή:  Σαλάτα με τόνο σε νερό και 2 μικρά πξιμάδια2η επιλογή:  Μπαγκέτα με ψητά λαχανικά και σολωμό ή κοτόπουλο3η επιλογή:  Γιαούρτι 2% και δημητριακά και 1 φρούτο4η επιλογή: Σαλάτα και 2 αυγά βραστά και 2 μικρά παξιμάδια5η επιλογή: Κλαμπ σαντουιτς με κοτόπουλο χωρίς τις τηγανιτές πατάτες αλλά με ψητά λαχανικά ή ρύζι.6η επιλογή: Φρουτοσαλάτα με προσούτο.7η επιλογή: Καλαμάρι ψητό ή χταποδάκι ψητό και ψητά λαχανικά8η επιλογή: Ντοματοσαλάτα με ντομάτα ,αγγουράκια, φέτα, κρεμμυδάκι, ελιές, και 2 μικρά παξιμάδια.9η επιλογή: Κριθαρένιο παξιμάδι και ντομάτα τριμμένη και τυρί τριμμένο και 1 κ.σ ελαιόλαδο.

Ομελέτα ή αυγά scrambled

Βραδινό:

1η επιλογή: Σαλάτα αρεσκείας με 1κ.σ ελαιόλαδο και μπριζόλα μοσχαρίσια ή χοιρινή και 1φλ ρύζι2η επιλογή: Ομελέτα με 2 αυγά και 1φ. γαλοπούλα και 1φ. τυρί χαμηλών λιπαρών και λαχανικά και 1φ. ψωμί ολικής και σαλάτα αρεσκείας με 1κ.σελαιόλαδο.3η επιλογή: Ψάρι ή θαλασσινά 180γρ και 1 μέτρια πατάτα βραστή και σαλάτα αρεσκείας με 1 κ.σ ελαιόλαδο4η επιλογή: Κοτόπουλο ψητό 180γρ και ψητά λαχανικά και5η επιλογή: Ριζότο με θαλασσινά 150γρ και σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο.6Η επιλογή: Γαριδομακαρονάδα 1 μέτρια μερίδα και σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο.8η επιλογή: Μπριάμ 2 φλ και 60γρ τυρί και 1φ. ψωμί ολικής.

Οδηγίες:

  • Να πίνεις πολύ νερό για να είσαι συνεχώς ενυδατωμένη.
  • Επιπλέον, μπορείς να καταναλώνεις αγγουράκια και καρότα που θα έχεις μαζί σου και σε κρατούν ενυδατωμένη.
  • Μην καταναλώνεις στην παραλία αλκοόλ και κοκτέιλ

Πηγή:

blog sissychristidou

loading...