Αδυνάτισμα τώρα! Πώς θα κάνεις υγιεινή διατροφή χωρίς δίαιτα;

Μπορεί να δουλεύεις καθημερινά πάνω από 10 ώρες. Το αφεντικό σου να έχει απαγορέψει το διάλειμμα για φαγητό. Να είσαι ξύπνια πολλές ώρες και να ασχολείσαι με το νεογέννητό σου.

Σε καταλαβαίνουμε- η ζωή σου αυτές τις μέρες τρέχει σε τρελούς ρυθμούς και αυτές τις ώρες που πιέζεσαι να τα καταφέρεις όλα καθώς ο χρόνος κυλάει, το σχέδιο απώλειας βάρους σου μάλλον έχει κάνει φτερά.

mavrismeni-epidermida-tan-organic

Γιατί ποιος έχει χρόνο να μαγειρέψει υγιεινό φαγητό ή να πάει στο γυμναστήριο, όταν έχει τόσες πολλές υποχρεώσεις μέσα στην ημέρα; Πάρε μία βαθιά ανάσα, ηρέμησε και διάβασε αυτούς τους πανέξυπνους τρόπους που θα σε βοηθήσουν να κάνεις καλή διατροφή, ενώ τρέχεις να τα προλάβεις όλα μαζί. Αδυνάτισμα τώρα!

#1 Πέταξε όλα τα άχρηστα από την κουζίνα σου

Φυσικά και πρόκειται για μία εξαιρετικά επίπονη διαδικασία, αλλά πρέπει να πετάξεις ή να δωρίσεις όλα τα γεμάτα-ζάχαρη σνακ, πατατάκια, κράκερ, παγωτά, μπισκότα και παρόμοια είδη από τα ντουλάπια και την κουζίνα σου.

«Όταν έχεις πολλές δουλειές και πιέζεσαι χρονικά, είναι πιο πιθανό να ψάξεις να βρεις κάποια από αυτές τις τροφές παρά κάτι υγιεινό να φας, καταστρέφοντας τη δίαιτά σου», αναφέρει η Alissa Rumsey, R.D., διατροφολόγος και εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας.

#2 Τοποθέτησε υγιεινές τροφές στο οπτικό σου πεδίο

Αφού καθαρίσεις λοιπόν την κουζίνα σου, βάλε όλες τις υγιεινές τροφές και τα σνακ σε θέσεις που θα τα βλέπεις, ώστε να τα καταναλώνεις πρώτα, προτείνει η Rumsey.

«Βάλε το γιαούρτι στο επίπεδο των ματιών σου στο ράφι του ψυγείου και γέμισε το μπροστινό μέρος των ραφιών σου με κονσερβοποιημένες, υγιεινές σούπες, καστανό ρύζι, τόνο, κινόα και άλλα τρόφιμα με λίγες θερμίδες, τα οποία τα βλέπεις, τα πιάνεις και τα ετοιμάζεις αμέσως».

#3 Σημείωσε στη ατζέντα σου πότε θα γυμναστείς

Οι πολυάσχολοι άνθρωποι πάντοτε σημειώνουν τα ραντεβού τους σε μία ατζέντα ή στην αντίστοιχη εφαρμογή του κινητού τους. Φρόντισε λοιπόν να κάνεις το ίδιο και για τις ώρες που θέλεις να γυμναστείς ή να πας στο γυμναστήριο, ώστε να μην ξεφύγεις από τους στόχους σου για αδυνάτισμα.

«Αν καταγράφεις την ακριβή ώρα στην οποία θα γυμναστείς και το χρόνο που θα τελειώσεις, τότε είναι πιο πιθανό να το δεις σαν ένα πραγματικό ραντεβού και να είσαι συνεπής σε αυτό», λέει η Rumsey.

#4 Να φτιάχνεις μεγάλες μερίδες

Ακόμα και η πιο απασχολημένη διευθύντρια ή νέα μαμά μπορεί να βρει λίγες ώρες την Κυριακή το απόγευμα και να ετοιμάσει ένα μεγάλο, υγιεινό γεύμα προκαταβολικά, ώστε να το χρησιμοποιήσει σαν μεσημεριανό ή βραδινό στη διάρκεια της βδομάδας.

«Φτιάξε ένα μεγάλο μπολ με καστανό ρύζι, ψήσε μερικά λαχανικά, φτιάξε μία σούπα με όσπρια ή ψήσε ακόμα και ένα ολόκληρο κοτόπουλο», συμβουλεύει η Rumsey. Όλα αυτά διατηρούνται για μέρες στο ψυγείο και μπορούν να χρησιμοποιηθούν με διάφορους τρόπους σε σύντομο χρόνο, καθώς θα βιάζεσαι μέσα στη βδομάδα.

Για τις υπόλοιπες 5 συμβουλές για αδυνάτισμα τώρα κάνε κλικ στην γκάλερι

»#5: Μη βασίζεσαι στη ζάχαρη και στην καφεΐνη

#5: Μη βασίζεσαι στη ζάχαρη και στην καφεΐνη

Ένας καφές το πρωί αποτελεί μία φυσιολογική συνήθεια των περισσότερων ανθρώπων.

«Αλλά όταν είμαστε αγχωμένοι και μας πιέζει ο χρόνος, συνηθίζουμε να καταφεύγουμε σε διεγερτικά, όπως ο καφές και τα γλυκά, για να αποκτήσουμε μία παραπάνω δόση ενέργειας μέσα στην ημέρα», αναφέρει η Rumsey.

Μετά τη μεγάλη τόνωση, όμως, μπορεί να νιώθεις ακόμα πιο κουρασμένη απ’ ό,τι ένιωθες προηγουμένως- και με μεγαλύτερες λιγούρες. Το  μέτρο λοιπόν είναι σημαντικό σε αυτή την περίπτωση.

shape.gr

loading...