Προσπαθείς με τη γυμναστική να αυξήσεις τη μυϊκή μάζα του σώματός σου και να μειώσεις το τοπικό λίπος. Μάθε πώς θα το κάνεις πιο αποτελεσματικά.

Όταν γυμνάζεσαι με χαμηλή ένταση ή εκτελείς εύκολες ασκήσεις, καις συνολικά λιγότερες θερμίδες, αλλά ένα μεγάλο ποσοστό των θερμίδων αυτών προέρχεται από το λίπος. Αντίθετα, όταν γυμνάζεσαι με υψηλή ένταση ή κάνοντας πιο δύσκολες ασκήσεις, καις συνολικά περισσότερες θερμίδες στον ίδιο χρόνο, αλλά χρησιμοποιείς ως καύσιμο περισσότερους υδατάνθρακες (γλυκογόνο) παρά λίπος.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Για να κάψεις περισσότερο λίπος και ικανοποιητικό αριθμό θερμίδων κατά την αερόβια άσκηση, π.χ. περπάτημα ή τρέξιμο, γυμνάσου με μέση ένταση γύρω στο 70% της προσωπικής σου Μέγιστης Καρδιακής Συχνότητας (ΜΚΣ). Για να βρεις σε πόσους σφυγμούς ανά λεπτό αναλογεί το συγκεκριμένο ποσοστό, αφαιρείς από το 220 την ηλικία σου σε χρόνια και πολλαπλασιάζεις με το 0,7. Η μέση ένταση άσκησης είναι επίσης ιδανική για την προαγωγή και τη διατήρηση της καρδιαγγειακής υγείας σε υγιή άτομα, ενώ συγχρόνως βοηθά στη βελτίωση της λειτουργικότητας των πνευμόνων και στην αύξηση της αντοχής

 

womenonly.gr

loading...