Το μεγαλύτερο πρόβλημα στις δίαιτες δεν είναι ούτε το πρωινό –συνήθως είναι πλούσιο και χορταστικό, ούτε το μεσημεριανό ή το βραδινό. Αυτό που δεν μας επιτρέπει να παραμείνουμε πιστές σε μια δίαιτα είναι οι λιγούρες που αισθανόμαστε ανάμεσα στα γεύματα. Ακόμα κι αν φάμε ένα φρούτο, εξακολουθούμε να λαχταράμε κάτι γλυκό ή κάτι αλμυρό μέχρι το επόμενο γεύμα. Λύση σε αυτό το πρόβλημα δίνουν 15 νόστιμα σνακ που περιέχουν λιγότερες από 50 θερμίδες και μπορείς να τα απολαύσεις χωρίς ενοχές και χωρίς να ανησυχείς για την σιλουέτα σου.

1. Μισό ψητό μήλο με μια κουταλιά γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και λίγη κανέλα (45 θερμίδες)

2. Μισή μπανάνα παγωμένη (45 θερμίδες)

3. 1 μικρό ζελέ φρούτων (40 θερμίδες)

4. Μισή κούπα φράουλες με 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά (47 θερμίδες)

5. 14 παγωμένα σταφύλια (48 θερμίδες)

6. Μιάμιση κούπα ποπ κορν χωρίς βούτυρο με λίγο αλάτι (46 θερμίδες)

7. 1 μερίδα κινέζικη σούπα (36 θερμίδες)

8. 1 γερμανικό πρέτσελ (37 θερμίδες)

9. 1 αγγούρι κομμένο με ¼ κούπας ψιλοκομμένο κρεμμύδι, μισή κούπα σέλερι ψιλοκομμένο, 4 κουταλιές ξύδι και λίγο αλάτι (45 θερμίδες)

10. 1 smoothie λαχανικών (39 θερμίδες)

11. Μισή κούπα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με μια κουταλιά (γλυκού) μαρμελάδα φράουλα (43 θερμίδες)

12. 8 ντοματίνια με μια κουταλιά τυρί κρέμα (46 θερμίδες)

13. Μια μέτρια σαρδέλα (σε νερό) με κρεμμύδι (35 θερμίδες)

14. 35 γραμμάρια τόνος (σε νερό) με μια κουταλίτσα μουστάρδα (48 θερμίδες)

15. 2 ασπράδια αυγού (βραστά) με μια κούπα ψιλοκομμένο αγγούρι (48 θερμίδες)

joytv.gr

loading...