Με την θερμοκρασία να αγγίζει το «κόκκινο» ο ύπνος έχει γίνει ανυπόφορος, ειδικά αν ανήκετε σε αυτούς που είτε δεν αντέχουν το κλιματιστικό είτε δεν θέλουν να δίνουν μια περιουσία στους λογαριασμούς ανοίγοντας το.

Ο ιδρώτας κυλάει και εσείς στριφογυρίζετε με αποτέλεσμα το πρωί είστε κουρασμένοι. Για να αποφύγετε όλη αυτή την ταλαιπωρία, αντιμετωπίστε τη ζέστη με 12 μικρά μυστικά και να βρείτε και πάλι τον ύπνο σας, χωρίς τη βοήθεια του κλιματιστικού.

-Μην ξεχνάτε κατά τη διάρκεια της ημέρας κι όσο λείπετε από το σπίτι να έχετε κλειστές τις κουρτίνες, για να μην μπαίνει μέσα ο ήλιος και ζεσταίνει τον χώρο.

-Όταν ο ήλιος αρχίζει και πέφτει ανοίξτε τα παράθυρα, ώστε να ανανεωθεί ο αέρας με δροσερό αεράκι.

-Επιλέξτε τα βαμβακερά σεντόνια κι όχι τα συνθετικά.

-Απομακρύνετε από το κρεβάτι σας οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει ζέστη. Και την ξεχασμένη κουβέρτα!

-Φορέστε κάτι ανάλαφρο και βαμβακερό κατά τη διάρκεια του ύπνου. Επίσης μπορείτε να κοιμηθείτε και γυμνοί.

-Μην φοράτε αρώματα και αποσμητικά με έντονο άρωμα πριν πέσετε για ύπνο.

-Τοποθετήστε σίτες στα παράθυρά, ώστε να αφήνετε ανοικτά τη νύχτα, χωρίς να σας ενοχλούν τα κουνούπια.

-Κάντε ντουζ πριν πέσετε για ύπνο.

-Πιείτε ένα παγωμένο ποτήρι με νερό. Έχετε ένα ποτήρι με παγάκια και δίπλα σας, σε περίπτωση που θέλετε να ενυδατωθείτε κατά τη διάρκεια της νύχτας.

-Αγοράστε ένα δροσιστικό σπρέι νερού για να ψεκάζεστε όποτε το έχετε ανάγκη.

-Μην τρώτε βαριά και αποφύγετε το αλκοόλ πριν ξαπλώσετε.

-Βάλτε σε λειτουργία έναν ανεμιστήρα δαπέδου ή οροφής.

 

govastileto.gr

loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ