Προσπαθείς να χάσεις κιλά- τρως λιγότερο, πηγαίνεις στο γυμναστήριο και νιώθεις γερή και αισιόδοξη αλλά παραμένεις παχουλή;

«Είμαι παχουλή, τι κάνω λάθος;»

Τι μπορεί να συμβαίνει; Ίσως να έχεις μείνει προσκολλημένη σε κάποιες λανθασμένες αντιλήψεις σχετικά με το σωστό τρόπο να κατορθώσεις να χάσεις βάρος. Αν λοιπόν κάποιες από τις πεποιθήσεις που ακολουθούν σου φαίνονται γνωστές, κράτησέ τες μακριά στο εξής και αποχαιρέτα την παχουλή κοπέλα που βλέπεις στον καθρέπτη!

#1: Η κατανάλωση λιπαρών θα σε παχύνει

Το λίπος δεν είναι πάντα κακό. Τροφές που περιέχουν υγιή μονοακόρεστα λιπαρά, όπως το αβοκάντο, τα καρύδια, ο σολομός και το ελαιόλαδο, θα πρέπει να αποτελούν μέρος του σχεδίου για τα γεύματά σου, καθώς το λίπος που περιέχουν έχει οφέλη για την υγεία της καρδιάς σου, σε κρατάει χορτασμένη και σταματάει τις λιγούρες, όπως αναφέρει η Brittany Kohn, R.D., διατροφολόγος της Νέας Υόρκης. Επίσης, το λίπος βοηθάει σημαντικά στην απορρόφηση ορισμένων βιταμινών, που διατηρούν το σύστημά σου ισορροπημένο και υγιές.

#2: Αν παραστρατήσεις μία μέρα, μπορείς να συνεχίσεις μετά να τρως ό,τι θέλεις

Όταν σκέφτεσαι με αυτό τον τρόπο, του «όλα ή τίποτα», είναι σίγουρο  ότι η απώλεια βάρους σου θα καταλήξει να είναι μία επική μάχη ανάμεσα σε σένα και την κουζίνα σου. Αντί να αφήνεις τον εαυτό σου να νιώθει νικημένος αν έφαγες κάτι παραπάνω, απλώς μπες και πάλι αμέσως στο σωστό δρόμο και μη χάνεις άλλο χρόνο.

#3: Μπορείς να τρως όση ποσότητα θέλεις αρκεί να είναι υγιεινή η τροφή

Μεγαλύτερες μερίδες οποιασδήποτε τροφής- είτε είναι πίτσα είτε σαλάτα- κάνουν το στομάχι σου να εκτείνεται, ώστε να δέχεται περισσότερη τροφή μέχρι να χορτάσεις και σε κάνουν να καταναλώνεις περισσότερο φαγητό, λέει η Kohn. Επιπλέον, κάποιες επονομαζόμενες υγιεινές τροφές έχουν πολύ λίγα λιπαρά, σάκχαρα και υδατάνθρακες και δεν μπορούν να σε καλύψουν, αφήνοντας ανικανοποίητες τις λιγούρες σου και εσένα να νιώθεις κουρασμένη και πρησμένη

shape.gr

loading...