Ποιος δεν έχει 10 λεπτά διαθέσιμα για να αποκτήσει τέλεια πόδια και οπίσθια; Μια απλή αλλά αποτελεσματική άσκηση μπορεί να σμιλέψει τα οπίσθια, να τονώσει τους μηρούς σου και να κάψει από 90 έως 135 θερμίδες σε μόλις 10 λεπτά!

Φόρα τα αθλητικά σου και ακολούθησε το παρακάτω πρόγραμμα γυμναστικής που αποτελείται από9 ασκήσεις των 45 δευτερολέπτων και διαλείμματα των 10 δευτερολέπτων. Ιδανικά μπορείς να κάνεις την άσκηση ενδιάμεσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα cardio ασκήσεων, ενώ μπορείς να επαναλάβεις όλη την ρουτίνα 2 ή 3 φορές, αν έχεις χρόνο. Επανέλαβε μέρα παρά μέρα για να δεις αποτελέσματα και να φαίνεσαι πιο σέξι με το μαγιό σου!

joytv.gr

loading...