Μπορείς να αυξήσεις την καύση των θερμίδων κατά τη διάρκεια της άσκησης. Δες πώς!

Οι γυναίκες που γυμνάζονται σε διάδρομο, σε στατικό ποδήλατο ή σε ελλειπτικό με κυκλικές εναλλαγές ρυθμού, π.χ. παρεμβάλλοντας 1-2 λεπτά υψηλότερης έντασης ανάμεσα σε τρίλεπτα ή πεντάλεπτα χαμηλότερης έντασης, καίνε έως και 25% περισσότερες θερμίδες συγκριτικά με εκείνες που γυμνάζονται με μέτριο, αλλά σταθερό ρυθμό.

Παράδειγμα: Αντί να τρέχεις 30 λεπτά με σταθερό ρυθμό, τρέξε για 1 λεπτό πολύ γρήγορα, κατόπιν κάνε τζόκινγκ ή περπάτημα για 2 λεπτά και επανάλαβε τις εναλλαγές αυτές 10 φορές. Εναλλακτικά, τρέξε για 2 λεπτά σχετικά γρήγορα, στη συνέχεια τρέξε για 3 λεπτά με μέτριο ρυθμό και επανάλαβε 5 φορές.

 

womenonly.gr

loading...