Μάθε με ποια υλικά μπορείς να παρασκευάσεις ένα δροσιστικό χυμό που θα σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις το λίπος που… επιμένει σε ορισμένα σημεία του σώματός σου.

Χυμός γκρέιπφρουτ με ντομάτα

Αλκαλοποιεί το αίμα, διεγείρει τη θερμογένεση, διευκολύνει την κινητοποίηση του σωματικού λίπους, εμποδίζει τις κατακρατήσεις υγρών, αυξάνει τη διούρηση.

Υλικά: 1 γκρέιπφρουτ. 2 ντομάτες μέτριου μεγέθους. ½ κουταλάκι σουκραλόζη (γλυκαντικό) ή 1 κουταλάκι μέλι με βασιλικό πολτό.

Οδηγίες: Ξεφλουδίζεις το γκρέιπφρουτ και τις ντομάτες. Τα βάζεις μαζί σε μπλέντερ και τα χτυπάς σε μεγάλη ταχύτητα, μέχρι να ομογενοποιηθούν. Προσθέτεις το γλυκαντικό ή το μέλι και σερβίρεις.

Συνιστώμενη χρήση: 1 φορά ημερησίως, πριν ή μετά από σωματικές δραστηριότητες.

Εναλλακτική επιλογή: χυμός από λεμόνι, ντομάτα και μέντα.


ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

Θερμίδες: 164

Πρωτεΐνες (g): 5,0 (12%)

Ολικά λιπαρά (g): 0,8 (4%)

Υδατάνθρακες (g): 34,2 (84%)

Γλυκαιμικό φορτίο (GL): 10,3

Βιταμίνη A (μg): 949 (119%)

Βιταμίνη E (mg): 1,8 (18%)

Βιταμίνη B1 (mg): 0,3 (20%)

Βιταμίνη B2 (mg): 0,2 (12%)

Βιταμίνη B3 (mg): 2,4 (13%)

Βιταμίνη B5 (mg): 1,4 (24%)

Βιταμίνη B6 (mg): 0,3 (17%)

Φολικό οξύ (μg): 68 (34%)

Βιταμίνη C (mg): 148 (198%)

Κάλιο (mg): 978 (39%)

Μαγγάνιο (mg): 0,3 (14%)

Μαγνήσιο (mg): 53 (18%)

Σίδηρος (mg): 1,6 (12%)

Φώσφορος (mg): 94 (12%)

Χαλκός (mg): 0,3 (17%)

Μονάδες ORAC: 4127 (138%)

Η συγκεκριμένη συνταγή αντιστοιχεί με περίπου 2 μερίδες φρούτων και 2 λαχανικών.

 

womenonly.gr

loading...