Το καλοκαίρι δεν είναι εύκολη η γυμναστική. Η ζέστη και η αναμονή των διακοπών σε κάνουν να θέλεις να κοιτάς το ταβάνι (δίπλα στο air-condition) και να ονειρεύεσαι παραλίες και μοχίτο. Το γυμναστήριο είναι μακριά και το ελλειπτικό που έχεις στο δωμάτιο σου δεν βοηθά την κατάσταση. Δες ποιες είναι οι εναλλακτικές σου, αν θέλεις να ξεκινήσεις δραστηριότητες που θα γυμνάσουν το σώμα σου και θα σε βοηθήσουν να κάψεις θερμίδες:

Χορός: Έχεις μια επιπλέον δικαιολογία για να βγεις το βράδυ και να διασκεδάσεις. Ο χορός – χωρίς αλκοόλ και πατατάκια- μπορεί να κάψει πολλές θερμίδες.
Καθαριότητα: Βάλε μουσική και ξεκίνα την καθαριότητα. Οι δουλειές του σπιτιού, όπως το σκούπισμα, το γυάλισμα επιφανειών και των πιάτων, το σφουγγάρισμα μπορούν να σε βοηθήσουν να κάψεις μέχρι και 600 θερμίδες!
Χόμπι: Το τένις, το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ και το βόλεϊ είναι αθλήματα που γυμνάζουν το σώμα και σε βοηθούν να κάνεις και νέες παρέες!

Βόλτα στην πόλη: Αντί να κάθεσαι μέσα στο σπίτι, βγες έξω και κάνε μια βόλτα στην πόλη σου. Μια ώρα περπάτημα είναι αρκετή για να κάψεις θερμίδες, να αποκτήσεις φλατ κοιλιά και να δυναμώσεις τους μύες των γλουτών, των μηρών και των ποδιών .
Εθελοντισμός: Καθάρισε την παραλία της πόλης σου ή το πάρκο της γειτονιάς σου. Όχι μόνο θα κάνεις καλό στο περιβάλλον αλλά θα καταφέρεις να γίνεις πιο δραστήρια και πιο fit.
Βόλτα με το σκυλάκι σου: Μην το βλέπεις σαν αγγαρεία αλλά σαν μια ευκαιρία να περπατήσεις, να περάσεις χρόνο με το αγαπημένο σου κατοικίδιο και… να κάψεις θερμίδες.

loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ