Το καλοκαίρι επιτέλους έφτασε και μαζί του ήρθαν τα Σαββατοκύριακα στην παραλία, τα μπάρμπεκιου στη πίσω αυλή, καθώς και οι νυχτερινές συναθροίσεις με φαγητά παγωτά, cocktails και μπύρες. Όμως, παράλληλα με όλα αυτά θέλετε να διατηρήσετε και το σωματικό σας βάρος, ώστε να βγαίνετε στη παραλία με αυτοπεποίθηση. Μπορείτε να έχετε και τα δύο αρκεί να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές.

  1. Πίνετε πράσινο τσάι αντί για κανονικό. Το πράσινο τσάι έχει ένα φυσικό συστατικό που βοηθάει στην επιτάχυνση του μεταβολισμού. Επιλέξετε κρύο πράσινο τσάι για ενυδάτωση και για να μη πάρετε κιλά τους καλοκαιρινούς μήνες.
  2. Το καλοκαίρι είναι η ιδανική στιγμή για να φάτε φρέσκα θαλασσινά. Αγοράστε σολομό, μύδια, τόνο, καλαμάρια και ψήστε τα στο γκριλ, για να έχετε ένα απολαυστικό γεύμα με λίγες θερμίδες.
  3. Μην παραλείπετε το πρωινό. Όταν ξυπνάτε το πρωί, το σώμα σας χρειάζεται ενέργεια και ένα πλήρες πρωινό θα σας παρέχει ευεξία για όλη την ημέρα.
  4. Σνακ στη δουλειά. Πάρτε υγιεινά σνακ στη δουλειά σας, ώστε να μη πεινάτε πολύ όταν θα βγείτε το βράδυ. Όταν τρώτε πιο συχνά μέσα στην ημέρα, είναι πολύ πιθανό να καταναλώνετε λιγότερο φαγητό κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  5. Οι καλοκαιρινές νύχτες είναι ιδανικές για cocktails δίπλα στη θάλασσα. Αν θέλετε να πιείτε αλκοόλ, τότε επιλέξτε μπύρα ή κρασί και αποφύγετε τα γλυκά ποτά.
  6. Να τρώτε υγιεινά στην παραλία. Είστε στη θάλασσα και σας έχει ανοίξει η όρεξη, όμως, δεν χρειάζεται να παραγγείλετε παγωτά ή πατατάκια, τα οποία θα σας γεμίσουν με θερμίδες. Αντ αυτού μπορείτε να έχετε μαζί σας υγιεινά σνακ που θα σας κρατήσουν χορτάτους και δεν θα σας προσθέσουν κιλά.

jenny.gr

loading...