Προσέχετε τη διατροφή σας αλλά δυστυχώς η ζυγαριά δε λέει να σας κάνει το χατίρι και ο δείκτης της επιμένει να… παραμένει κολλημένος. Τι κάνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις; Προσπαθούμε να γλιτώνουμε θερμίδες χωρίς όμως να μένουμε νηστικές, καθώς το άδειο στομαχάκι μας αργά ή γρήγορα θα αντιδράσει –πράγμα που δε θέλουμε-.

Ποιος είναι, λοιπόν, ο πιο εύκολος και αποτελεσματικός σε πρώτη φάση τρόπος για να μειώσουμε τις θερμίδες που λαμβάνουμε;

Σύμφωνα με έρευνα του Loughborough University, θα καταφέρετε να χάσετε αρκετά κιλά αντικαθιστώντας απλώς τα γλυκά σνακ σας (μπάρες δημητριακών, σοκολάτα, παγωτά κλπ.) με berries! Κεράσια, φράουλες, μύρτιλα, βατόμουρα θα γίνουν οι νέοι σας σύμμαχοι στη μάχη σας με τα περιττά κιλά.

iStock 000003190644 Medium-1024x680 e4f1a

Η έρευνα του πανεπιστημίου διήρκησε 4 μήνες και απέδειξε πως οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν berries αντί γλυκών σνακ (και μάλιστα ισότιμων θερμίδων) κατάφεραν να γλιτώνουν καθημερινά πάνω από 134 θερμίδες. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν φρούτα έτειναν να καταναλώνουν μικρότερη ποσότητα φαγητού κατά τα μετέπειτα κυρίως γεύματά τους. Ο Dr Lewis James μάλιστα σημείωσε πως με τη μέθοδο αυτή, το άτομο μπορεί να χάσει περίπου μισό κιλό το μήνα (χωρίς καν να προσπαθήσει ή να πεινάσει).

Τα οφέλη των υγιεινών σνακ πολλαπλά:
– Σας χορταίνουν με λίγες θερμίδες
– Είναι φτωχά σε λιπαρά
– Σας χαρίζουν πολύτιμες για τον οργανισμό σας βιταμίνες
– Προκαλούν κορεσμό, καθώς χρειάζεται να τα μασήσετε περισσότερη ώρα σε σύγκριση με τα γλυκά.

*Αν μισείτε τα berries μπορείτε να τα αντικαταστήσετε με νεκταρίνια, μήλα, πορτοκάλια, βερίκοκα ή στικ αγγουριών και καρότων).

queen.gr

loading...