Δεν υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από το να κάνεις εδώ και καιρό δίαιτα, να λιώνεις στο γυμναστήριο και παρ’ όλα αυτά να έχεις ακόμα κοιλίτσα. Ακόμα κι αν έχεις χάσεις κιλά μπορεί η κοιλιά σου να μην είναι τόσο επίπεδη όσο θα ήθελες για αυτό, δεν τι έκανες μέχρι τώρα λάθος:

1.Πιστεύεις ότι δεν πρέπει να τρως υδατάνθρακες: Ναι, οι υδατάνθρακες μπορεί να ευθύνονται για την κοιλίτσα σου, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους αποκλείσεις εντελώς από την διατροφή σου. Οι υδατάνθρακες σου δίνουν την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεσαι για να πας στο γυμναστήριο και να κάνεις ασκήσεις για τους κοιλιακούς. Προτίμησε φρούτα, αλεύρι ολικής και αμυλούχα λαχανικά.

2.Δεν κάνεις τις σωστές ασκήσεις: Εστιάζεις μόνο στους κοιλιακούς ενώ κανονικά θα έπρεπε να εστιάσεις σε ασκήσεις που γυμνάζουν όλο τον κορμό.

3.Δίνεις περισσότερη σημασία στη γυμναστική από ότι στην δίαιτα: Οι ασκήσεις από μόνες τους δεν πρόκειται να έχουν αποτέλεσμα, αν δεν ακολουθείς μια σωστή διατροφή. Τα φρούτα, τα λαχανικά, η άπαχη πρωτεΐνη, τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι απαραίτητα.

4.Αφήνεις τις ασκήσεις για τους κοιλιακούς για το τέλος: Πολλά προγράμματα γυμναστικής εστιάζουν πρώτα στα πόδια και στα χέρια και μετά στους κοιλιακούς. Εάν στοχεύεις να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά, τότε ξεκίνα με τους κοιλιακούς και μετά συνέχισε το πρόγραμμα κανονικά.

joytv.gr

loading...