Η απώλεια κιλών και η δίαιτα είναι μια δύσκολη διαδικασία που απαιτεί αυτοσυγκράτηση και υπομονή. Αν έχετε ξεκινήσει μια διατροφή με σκοπό να χάσετε κιλά, γνωρίζετε καλά ότι είναι σημαντικό  να μειώσετε και τις θερμίδες που καταναλώνετε σε κάθε γεύμα. Ανακαλύψτε, 5 εύκολους τρόπους, για να καταφέρετε να μειώσετε τις θερμίδες χωρίς να στερηθείτε καθόλου.

1. Μαγειρέψτε στο σπίτι: Για να μην στερείστε τα αγαπημένα σας φαγητά και τα σνακ, φτιάξτε υγιεινές και διαιτητικές εκδοχές τους στο σπίτι. Κάθε δίαιτα επιτρέπει μια σπιτική πίτσα ή σουβλάκια που έχουν ετοιμαστεί χωρίς πολλά λιπαρά και παχυντικές τροφές στο σπίτι, αλλά και γλυκά, όπως παγωτό, με λίγη ζάχαρη ή πίτες με αλεύρι ολικής άλεσης.

2. Μπαχαρικά: Τα μπαχαρικά και τα μυρωδικά προσθέτουν γεύση στα γεύματα χωρίς να χρειάζεται να προσθέτετε παχυντικές σάλτσες ή υλικά με πολλά λιπαρά. Η κανέλα, το μαύρο πιπέρι και το τζίντζερ, μάλιστα, μπορούν να σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερες θερμίδες.

3. Μειώστε την ποσότητα του φαγητού σερβίροντάς το σε μικρότερα πιάτα. Μερικές φορές δεν υπολογίζουμε σωστά τις μερίδες πους σερβίρουμε στο τραπέζι και καταλήγουμε να τρώμε περισσότερο από όσο πρέπει. Τα μικρά πιάτα θα σας βοηθήσουν να ελέγξετε την ποσότητα ενώ ταυτόχρονα θα σας δώσουν την αίσθηση ότι φάγατε αρκετά.

4. Επιλέξτε τις σωστές τροφές: Καλό είναι, τις περιόδους που κάνετε δίαιτα να επιλέγετε τροφές που δεν είναι μόνο διαιτητικές αλλά και χορταστικές. Προτιμήστε τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες που θα σας χορτάσουν αμέσως, όπως οι πατάτες, τα ψάρια, ολικής άλεσης, όσπρια και φρούτα.

5. Προσέξτε τι τρώτε: Σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στην βρετανική Journal of Nutrition, κάθε φορά που τρώμε και δεν είμαι συγκεντρωμένοι στο φαγητό αλλά στην τηλεόραση ή σε ένα άρθρο που διαβάζουμε, αγνοούμαι τα σημάδια που μας στέλνει το σώμα μας με αποτέλεσμα να τρώμε περισσότερο.

Πηγή: ΓΥΝΑΙΚΑ

loading...