Αν έχετε ξεκινήσει δίαιτα και θέλετε να αδυνατίσετε αλλά νιώθετε ότι πεινάτε συνεχώς αυτές οι τροφές μπορούν να σας κόψουν την όρεξη!

1 Βρώμη
Έχει φυτικές ίνες, μεγάλη ποσότητα πρωτεΐνης σε σχέση με άλλα δημητριακά και όγκο. Καταναλώστε τη για πρωινό ή το βράδυ με λίγο γιαούρτι.

2 Αυγά
Προσφέρουν κορεσμό κι αυτό το έχουν αποδείξει αρκετές έρευνες. Περιέχουν πρωτεΐνη και λιπαρά, συνδυασμός που χορταίνει. Προτιμήστε τα βραστά ή ομελέτα.

3 Ολικής αλέσεως μακαρόνια
Τα μακαρόνια όταν βράζονται απορροφούν πολύ νερό. Αυτό μαζί με τις ίνες αρκεί να σας χορτάσει για πολλές ώρες. Συνδύασέ τα με σάλτσα ντομάτας και λαχανικά.

4 Παξιμάδια
Το κριθάρι σας χορταίνει και κρατά τα επίπεδα σακχάρου σταθερά. Συνδυάστε τα με λίγη ντομάτα και τριμμένο τυρί. Βεβαιωθείτε ότι τα παξιμάδια δεν περιέχουν λάδι στα συστατικά τους.

5 Φασόλια
Όλα τα είδη φασολιών συνδυάζουν πρωτεΐνη με φυτικές ίνες και γι’ αυτό χορταίνουν. Φάτε τα κρύα, με σαλάτες, με τόνο ή τυλιγμένα σε τορτίγια ή κλασικά μαγειρεμένα με λίγο λάδι, ντομάτα και ξίδι ή λεμόνι.

Το μυστικό

Επιλέγετε σκληρά τρόφιμα και αποφεύγετε τα μαλακά: Όσο πιο πολύ μασάτε μία τροφή και όσο πιο αργά προωθείται από το στόμα στο στομάχι, τόσο πιο λίγη τροφή καταναλώνετε. Προτιμήστε τρόφιμα που απαιτούν μάσηση π.χ. παξιμάδι αντί ψωμί, σκληρό μήλο αντί για μπανάνα, ωμά καρότα αντί για βραστή πατάτα, φρούτο αντί για χυμό.

http://omorfamystika.gr/

loading...