Μερικές φορές το μυστικό για να παραμείνετε πιστή σε μια δίαιτα δεν είναι ούτε να μετράτε θερμίδες, ούτε να μην παραλείπετε γεύματα ή να έχετε ένα ψυγείο γεμάτο μόνο με διαιτητικά προϊόντα. Αντιθέτως, για να μην σας κουράσει μια συγκεκριμένη διατροφή απλά πρέπει να έχετε έμπνευση! Με πολλή δημιουργικότητα και έμπνευση θα φτιάξετε νόστιμα αλλά διαιτητικά γεύματα που θα σας βοηθήσουν να πάρετε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας αλλά και να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας.

1.Χωριάτικη σαλάτα με πιτάκια: Μια σαλάτα με φρέσκια ντομάτα, αγγούρι, ελιές, λίγο ελαιόλαδο, μικρή ποσότητα φέτας και μερικά πιτάκια (καλύτερα ολικής άλεσης) κομμένα.

2.Σαλάτα με αβοκάντο και μάνγκο: Φτιάξτε μια πολύχρωμη σαλάτα με βατόμουρα αβοκάντο και μάνγκο που θα σας χορτάσει και θα σας δώσει αντιοξειδωτικά και πολλά ακόμα θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα για όσους κάνουν δίαιτα.

3.Κινόα με γαρίδες και κολοκυθάκι: Η κινόα- σε μικρή ποσότητα- θα σας χορτάσει ενώ οι γαρίδες και κατά κολοκυθάκια είναι καλές πηγές βιταμινών και θρεπτικών συστατικών.

4.Ντοματόσουπα με καρότο: Βράστε τα λαχανικά σε χαμηλή φωτιά και προσθέστε τα μπαχαρικά της επιλογής σας. Ένα εύκολο και νόστιμο πιάτο με ελάχιστες θερμίδες.

5.Μεσογειακή σαλάτα με κριθαράκι: Ένα χορταστικό πιάτο στο οποίο μπορείτε να προσθέσετε μελιτζάνες, ντομάτες και δυόσμο. Είναι πλούσια πηγή σε βιταμίνες, κάλιο και φολικό οξύ.

6.Φακές σούπα με σπανάκι και λεμόνι: Ένα θρεπτικό και χορταστικό πιάτο που μπορείτε να φτιάξετε εύκολα στο σπίτι. Ιδανικό για δίαιτα αφού περιέχει λίγες θερμίδες αλλά πολλά θρεπτικά συστατικά.

7.Καστανό ρύζι με ελιές και παπάγια: Ένα γεύμα πλούσιο σε βιταμίνη C και β-καροτίνη, χορταστικό και ιδανικό για κάθε δίαιτα.

Πηγή: ΓΥΝΑΙΚΑ

loading...