Θέλεις να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά εύκολα και γρήγορα. 3 απλές ασκήσεις μπορούν να σε βοηθήσουν να μειώσεις το λίπος αλλά και να αποκτήσεις δυνατούς κοιλιακούς.

Δείτε ακόμη:Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

Ξεκίνα το πρόγραμμα γυμναστικής με ροκανίσματα σε swiss ball.Πάτα γερά τοα πόδια σου στο πάτωμα και φέρε τα χέρια πίσω από το κεφάλι. Επανέλαβε τις κάμψεις του κορμού. Συνέχισε με στροφές του κορμού από πλάγια σανίδα στηρίζοντας το σώμα σου στον αγκώνα. Τέλος, κάνε ανάποδα ροκανίσματα σε μπάλα ενεργοποιώντας και τους προσαγωγούς.

Δείτε ακόμη: Απόκτησε επίπεδη κοιλιά τρώγοντας έξυπνα…το προηγούμενο βράδυ!

Δείτε ακόμη: Πώς να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά και σφριγηλούς γλουτούς σε 2 εβδομάδες!

joytv.gr

loading...