Αν θέλετε έξτρα συμμάχους για… όνειρα γλυκά. Τότε επιλέξτε ένα από τα παρακάτω σνακ:

1. Μισή μπανάνα και μια χούφτα ανάλατα αμύγδαλα: Ο συνδυασμός της τρυπτοφάνης, των υδατανθράκων και του μαγνησίου θα σας ηρεμήσει άμεσα και θα σας βάλει σε mood ύπνου!
2. Ζεστό γάλα: Η μαμά τελικά είχε δίκιο. Η τρυπροφάνη, το ασβέστιο και το μαγνήσιο που περιέχει το γάλα θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε άμεσα.
3. Δημητριακά ολικής με γάλα: Εκτός από τα προαναφερθέντα οφέλη προσθέστε και αυτά των υδατανθράκων και μόλις αποκτήσατε το καλύτερο γεύμα πριν τον ύπνο!
4. Μισό sandwich με γαλοπούλα, ντομάτα και τυρί με λίγα λιπαρά: Θα χορτάσετε με λίγες θερμίδες και θα καταφέρετε να κοιμηθείτε σαν… πουλάκια.
5. Τσάι: Μια κούπα χαμομήλι, βαλεριάνα ή πασιφλόρα θα σας ηρεμήσει στη στιγμή και θα σας κάνει να ξεχάσετε το άγχος σας.

queen.gr

loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ