Δεν είναι μια αυστηρή δίαιτα που θα σας αφήσει πεινασμένους.
Στην πραγματικότητα, έχετε το κρέας και τα ψάρια που περιλαμβάνονται στο γεύμα σας.
Πρόκειται για μια δίαιτα χαμηλή σε θερμίδες, αλλά το μειονέκτημα είναι ότι δεν μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Ωστόσο, αν θέλετε να χάσετε κάποια επιπλέον κιλά γρήγορα, η δίαιτα του αυγού είναι τέλεια.
Μία εβδομάδα είναι το μόνο που χρειάζεται για να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας και να απαλλαγείτε από τα περιττά σας κιλά.
Λάβετε υπόψη ότι το νερό είναι επίσης απαραίτητο για αυτή τη δίαιτα, έτσι ώστε να κρατήσει το σώμα σας ενυδατωμένο, καθώς θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε και από τις τοξίνες.
Μόλις ολοκληρώσετε τη δίαιτα θα πρέπει να τη διακόψετε και να την αρχίσετε ξανά, αν θέλετε, μετά από δύο εβδομάδες. Όταν τελειώσει η δίαιτά σας, τρώτε κανονικά ό,τι θέλετε σε μικρές ποσότητες, ενώ φροντίστε να εντάξετε στη διατροφή σας τουλάχιστον 6-8 ποτήρια νερό την ημέρα, γκέιπφρουτ και πορτοκάλια.

Ημέρα 1
Πρωινό: 2 βραστά αβγά, 2 πορτοκάλια και 1 ποτήρι άπαχο γάλα
Μεσημεριανό: 150 γρ κοτόπουλο (χωρίς την πέτσα), 1 φλυτζάνι γιαούρτι
Βραδινό: 1 βραστό αβγό, 1 πορτοκάλι, 100 γρ  κοτόπουλο (χωρίς την πέτσα)

Ημέρα 2
Πρωινό: 2 βραστά αβγά, χυμό από ένα λεμόνι  σε ένα φλιτζάνι ζεστό νερό
Μεσημεριανό: 100 γρ ψητό ψάρι, 1 γκρέιπφρουτ
Βραδινό: 3 βραστά αβγά

Ημέρα 3
Πρωινό: 3 αβγά ομελέτα, με ένα ξερό κρεμμύδι, μαϊντανό και άνηθο
Μεσημεριανό: 100 γρ βραστό κοτόπουλο με πράσινη σαλάτα
Βραδινό: 1 βραστό αβγό και 2 πορτοκάλια

Ημέρα 4
Πρωινό: 2 βραστά αβγά, 1 ποτήρι χλιαρό νερό με χυμό από 1 λεμόνι
Μεσημεριανό: 150 γρ βραστό ψητό μοσχάρι,1 γκρέιπφρουτ
Βραδινό: 3 βραστά αβγά

Ημέρα 5
Πρωινό: 2 καρότα και 2 βραστά αβγά
Μεσημεριανό: 2 καρότα μαζί με 2 αυγά ποσέ, 1 ντομάτα  και χυμό από 2 πορτοκάλια
Βραδινό: 100 γρ ψάρι ψητό ή βραστό με πράσινη σαλάτα

Ημέρα 6
Πρωινό: 100 γρ πλήρες γιαούρτι, χυμό από 1 λεμόνι ή από 1 πορτοκάλι
Μεσημεριανό: 2 βραστά αβγά, 2 γκρέιπφρουτ
Βραδινό: 1 ποτήρι νερό

Ημέρα 7
Πρωινό: 2 βραστά αβγά,  1 φρυγανιά και 1 ντομάτα
Μεσημεριανό: 100 γρ ψητό μοσχάρι και 1 πορτοκάλι ή  1 γκρέιπφρουτ
Βραδινό: 1 ποτήρι νερό

Αξίζει να γνωρίζετε ότι:
Ένα μέτριο αυγό (περίπου 60 γρ.) περιέχει 7 γρ. πρωτεΐνης, από τα οποία το μεγαλύτερο ποσοστό περιέχεται στο ασπράδι, και παρέχει κατά μέσο όρο 70-80 θερμίδες. Η πρωτεΐνη του αυγού περιέχει όλα τα 9 ουσιώδη απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός μας και 2 αυγά παρέχουν τόση πρωτεΐνη όση 100 γρ. κρέατος ή ψαριού. Η περιεκτικότητά του σε λίπος είναι 7γρ. -τα περισσότερα από αυτά περιέχονται στο κρόκο και τα 2/3 των λιπαρών οξέων είναι ακόρεστα, η σύνθεση του αυγού σε λιπαρά οξέα είναι ιδιαίτερα ευεργετική για την υγεία ενώ χοληστερόλη που περιέχει ανέρχεται σε 190 γρ.
* Πάντα πριν αρχίσετε κάποια δίαιτα να συμβουλεύεστε διατροφολόγο

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Δίαιτα με ψωμί και σοκολάτα: Χάστε 3 κιλά σε 1 εβδομάδα με το πιο γευστικό πρόγραμμα

Η τάση στα μαλλιά που μας έχει διχάσει έρχεται από το εξωτερικό και ονομάζεται «μυστικά σημεία»

Τα νέα τσόκερ που κάνουν θραύση στο εξωτερικό! Θα τα φορούσες ποτέ;

 

loading...