Κάθε φορά που πλησιάζει το καλοκαίρι όλο και κάποια νέα δίαιτα ή θαυματουργό πλάνο διατροφής κάνει την αποκάλυψή του στο κοινό και εφαρμόζεται μετά μανίας. Λογικό! Έρχεται η ώρα του μπικίνι και όλες έχουμε το άγχος για το πως θα εμφανιστούμε στην παραλία.

Κάποιες φορές οι δίαιτες λειτουργούν και κάποιες άλλες αποδεικνύεται ότι είναι απλά μια μόδα. Σε κάθε περίπτωση, όμως υπάρχει αυτή η έμφυτη περιέργεια να δοκιμάσουμε κάθε νέα τάση που βγαίνει!
Πολύ “φασαρία” έχει γίνει για την Fast Beach δίαιτα.

Τι είναι ακριβώς; 

Η ιδέα της δίαιτας βασίζεται στην αναλογία 5: 2 που σημαίνει ότι μπορείς να τρως κανονικά για πέντε ημέρες (μέχρι 1200 θερμίδες ανάλογα με το ύψος και το βάρος σου), να λαμβάνεις δηλαδή τις θερμίδες που χρειάζεσαι, και τις άλλες δύο ημέρες της εβδομάδας να κόψεις τις θερμίδες αυτές στο μισό.  Ουσιαστικά δηλαδή μειώνεις τις θερμίδες σου στο μισό.

Έχει θετικά αποτελέσματα;
Όσοι έχουν δοκιμάσει αυτή τη δίαιτα έχουν καταφέρει να χάσουν κατά μέσο όρο 12 κιλά μέσα σε μόλις έξι εβδομάδες. Βέβαια εξαρτάται από εσάς αν θέλετε να χάσετε παραπάνω κιλά.
Αν θέλετε να επιταχύνετε τη διαδικασία απώλειας βάρους, δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε την αναλογία 4: 3(4 μέρες

Υπάρχουν οφέλη πέρα από την απώλεια βάρους;
Όχι μόνο μπορείτε να χάσετε τα κιλά που σας ταλαιπωρούν αλλά και να διαμορφώσετε το τέλειο σώμα. Οι γιατροί , μάλιστα λένε ότι  η Fast Beach δίαιτα μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της υγείας σας.  Με την συγκεκριμένη δίαιτα μπορείτε να καταφέρετε να μειώσετε  τη χοληστερόλη, την αρτηριακή σας πίεση, καθώς και να βελτιώσετε τη διάθεσή σας.

Έχει αρνητικές επιδράσεις;
Η αλήθεια είναι, ότι επειδή αυτή η δίαιτα είναι σχετικά καινούρια,  τα αρνητικά αποτελέσματα, οι επιπτώσεις δεν έχουν ακόμη διαπιστωθεί. Το να αποφύγεις όλες τις τροφές μαζί είναι ανθυγιεινό και είναι πιθανό να οδηγήσει σε ζάλη ή λιποθυμία. Δεδομένου όμως ότι είναι κάτι σαν ελεγχόμενη νηστεία, τα συμπτώματα είναι πιο ήπια.

Αξίζει να τη δοκιμάσεις;
Το θετικό αυτής της δίαιτας,αναμφίβολα, είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο αυστηρό καθημερινό πρόγραμμα διατροφής που πρέπει να τηρήσετε αλλά αρκεί να έχεις αυτοσυγκράτηση σχετικά με τα τρόφιμα που μπορείτε και δεν μπορείτε να καταναλώσετε. Το μόνο που απαιτείται είναι να μειώσετε τις θερμίδες σας στις μισές!

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Αυτοί είναι οι 6 συνδυασμοί τροφών για να κάψεις όλο το λίπος

Αδυνάτισε με σύμμαχο το νέρο! 5 τρόποι για να πίνεις περισσότερο

Μήπως η σαλάτα σε παχαίνει; Μάθε ποιες σαλάτες αποτελούν θερμιδικές βόμβες

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Βίκυ Κουλιανού: Μιλάει πρώτη φορά για τους άντρες της ζωής της!

Μένιος Φουρθιώτης: Η όλο νόημα απάντησή του μετά τον πόλεμο με την Κορομηλά

«Η Ελένη Μενεγάκη ήταν γλάστρα και…»: H δήλωση που έκανε έξαλλη την παρουσιάστρια

loading...