Βρήκαμε την καλύτερα δίαιτα για τα εργαζόμενα κορίτσια. Δεν περιλαμβάνει τάπερ. ΣΤΟΠ.

Όταν γυρίζεις πτώμα απ’ τη δουλειά το μόνο που θέλεις είναι να βάλεις τις πιζάμούλες σου, να κάνεις κι ένα μπάνιο αν έχεις τα κουράγια και να χαλαρώσεις στον καναπέ, όχι να βάλεις ποδιά και να μαγειρέψεις για την επόμενη μέρα (γιατί ξέρεις πως αν δεν πάρεις το ταπεράκι σου μαζί, το πιθανότερο είναι να καταλήξεις να παραγγέλνεις από το μπεργκεράδικο στη γωνία).

Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση που αποφασίσεις να μαγειρέψεις το πρωί. Όρεξη να ‘χεις με τη τσίμπλα στο μάτι δηλαδή (not).

Αν αντιμετωπίζεις το ίδιο πρόβλημα και δεν έχεις την καλή σου τη μαμά να σου ετοιμάζει το τάπερ της ημέρας, τότε μόλις βρήκες την απόλυτη δίαιτα που και θα σε βοηθήσει να χάσεις 5 κιλά γρήγορα και δεν θα σε ταλαιπωρήσει με πολύωρη προετοιμασία και μαγείρεμα.

Το καλό με αυτό το πρόγραμμα διατροφής, είναι πως σου αφήνει το ελεύθερο να διαλέξεις η ίδια το σνακ και το απογευματινό σου.

Δευτέρα
Πρωινό: 1 ποτήρι χυμό ή γάλα και 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης (και καφές, προαιρετικά)

Μεσημεριανό:1 αραβική πίτα με γαλοπούλα, τυρί και λαχανικά (αν έχει μαγιονέζα προτίμησε light)και 1 χυμός

Βραδινό: Ριζότο με λαχανικά, μανιτάρια και τυρί light

Τρίτη
Πρωινό: 1 μπολ γάλα χαμηλό σε λιπαρά με 4 κουταλιές δημητριακά ολικής άλεσης και 1 κ.γ σταφίδες (και καφές, προαιρετικά)

Μεσημεριανό: 1 αραβική πίτα, σαλάτα και χυμός

Βραδινό: Ζυμαρικά ολικής άλεσης με σάλτσα ντομάτας, τυρί τριμμένο και σαλάτα εποχής

Τετάρτη
Πρωινό: 1 ποτήρι χυμό ή γάλα και 2 μπάρες δημητριακών (και καφές, προαιρετικά)

Μεσημεριανό: 1 τοστ (ψωμί ολικής άλεσης, τυρί light και γαλοπούλα), σαλάτα και χυμός

Βραδινό: Ομελέτα (2 ασπράδια και 1 κροκό) με πιπεριές, cottage cheese, σαλάτα εποχής και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης

Πέμπτη
Πρωινό: 1 χυμό και 1 αυγό βραστό με 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης (και καφές, προαιρετικά)

Μεσημεριανό: 1 σαλάτα με τόνο στο νερό (1 μικρή κονσέρβα)

Βραδινό: Πατατοσαλάτα με τυρί light και άνηθο ή μαϊντανό

Παρασκευή
Πρωινό: 1 γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά, με 1/2 κομμένο μήλο, βρώμη, κανέλα και 1 κ.γ μέλι

Μεσημεριανό: 1 αραβική πίτα με κοτόπουλο, τυρί και σαλάτα (αν έχει μαγιονέζα προτίμησε light) και χυμός

Βραδινό: Κοτόπουλο (ψάρι ή κόκκινο κρέας), σαλάτα εποχής και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης

Σάββατο
Πρωινό: 1 μπολ με γάλα χαμηλό σε λιπαρά και 4 κ.σ δημητριακά ολικής άλεσης με 1 κ.γ σταφίδες (και καφές, προαιρετικά)

Μεσημεριανό: 1 τοστ (ψωμί ολικής, γαλοπούλα, τυρί light και μαρούλι) και χυμός

Βραδινό: Όσπριο ή λαδερό με 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 4 ελιές και 1 κομμάτι φέτα (όσο ένα σπιρτόκουτο)

Κυριακή
Πρωινό: 1 ποτήρι χυμό και 1 αβγό βραστό (και καφές, προαιρετικά)

Μεσημεριανό: της επιλογής σου

Βραδινό: ριζότο λαχανικών με τόνο ή σολομό (με ρύζι ολικής)

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

To απόλυτο ΡΟΦΗΜΑ για λιποδιάλυση και απώλεια βάρους, με μέλι, λεμόνι και κανέλα!

Συνδυάστε διακοπές και δίαιτα: Όλα τα μυστικά της καλοκαιρινής διατροφής

Θες να χάνεις ένα κιλό την ημέρα; Ακολούθησε τη δίαιτα του λεμονιού

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Δείτε για πρώτη φορά την Μενεγάκη πριν τις πλαστικές στη μύτη, μάτια, άνω χείλος και…

Τζούλια Αλεξανδράτου: Με αυτόν τον άντρα ξεπερνά τον χωρισμό της στη Μύκονο (Βίντεο)

Συγκινητικό! Ο Τότσικας αποκάλυψε το… τατουάζ του και λιώσαμε

loading...