Εάν ακολουθήσεις τα δύο διατροφικά πλάνα που σου προτείνουμε σε συνδυασμό με στοχευμένες μεθόδους κατά της κυτταρίτιδας, όπως οι ειδικές κρέμες, θα αποκτήσεις όμορφο και σφριγηλό δέρμα χωρίς κυτταρίτιδα.

tumblr_m1rgmiZ97i1qbfia9o1_12801. Δίαιτα για μία εβδομάδα -Ημερήσιες θερμίδες: 1.200
Πρόκειται για την πιο αυστηρή εκδοχή για απώλεια βάρους. Η ενδεικτική απώλεια βάρους είναι 2,5 κιλά. Απαιτεί ιδιαίτερα προσεγμένη επαναφορά του οργανισμού στην κανονική διατροφή, προκειμένου να μην ξαναπάρεις το χαμένο βάρος.

ΠΡΩΙΝΑ
2 φρυγανιές με 30 γραμμ. άπαχο τυρί,
1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά ή φρέσκο χυμό φρούτων
Τσάι χωρίς ζάχαρη

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ
Δευτέρα: Μία μερίδα κοτόπουλο σουβλάκι, σαλάτα εποχής
Τρίτη: Τονοσαλάτα με 1 φλιτζάνι ρύζι
Τετάρτη: Μία μερίδα μπιφτέκια, σαλάτα εποχής
Πέμπτη: Ομελέτα (2 αβγά), σαλάτα εποχής
Παρασκευή: Μία μερίδα ψητό κοτόπουλο
Σάββατο: Μία μερίδα ψάρι, σαλάτα εποχής
Κυριακή: Μία μερίδα άπαχο φιλέτο, σαλάτα εποχής

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ
1 γιαούρτι 2% λιπαρά, ή 1 φρούτο, ή 1 χυμός φρούτων, ή μία φρυγανιά με 30 γραμμ. άπαχο τυρί, ή πράσινο τσάι

ΒΡΑΔΙΝΑ
Δευτέρα: Ένα γιαούρτι 2% λιπαρά, 2 φρούτα
Τρίτη: Ένα γιαούρτι 2% λιπαρά
Τετάρτη: Ένα αβγό βραστό, σαλάτα εποχής
Πέμπτη: Πατάτες βραστές (2 μέτριες), βραστά λαχανικά
Παρασκευή: Σαλάτα χωριάτικη
Σάββατο: Ένα τοστ, σαλάτα εποχής
Κυριακή: Φρουτοσαλάτα

2. Δίαιτα για 1 μήνα – Ημερήσιες θερμίδες: 1500
Η ενδεικτική απώλεια βάρους με αυτή τη δίαιτα είναι περίπου 3 κιλά.

ΠΡΩΙΝΑ
1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά με 30 γραμμ. δημητριακά ολικής αλέσεως ή βρόμη, ή γιαούρτι 2% λιπαρά και 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως.
Τσάι χωρίς ζάχαρη

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ
Δευτέρα: Μία μερίδα κοτόπουλο, σαλάτα εποχής, μία φέτα μαύρο ψωμί
Τρίτη: Μία μερίδα ψάρι, μία φέτα μαύρο ψωμί, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι
Τετάρτη: Μία μερίδα μπιφτέκια, σαλάτα εποχής, μία φέτα μαύρο ψωμί
Πέμπτη: Μία μερίδα γαλοπούλα, μία φέτα μαύρο ψωμί, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι
Παρασκευή: Μία μερίδα φασολάκια λαδερά, μία φέτα μαύρο ψωμί, μία μερίδα άπαχο τυρί, σαλάτα εποχής
Σάββατο: Μία μερίδα ψάρι ψητό, σαλάτα εποχής, μία φέτα μαύρο ψωμί.
Κυριακή: Μία άπαχη μπριζόλα, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, μία φέτα μαύρο ψωμί.

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ
Μία μπάρα δημητριακών, 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με μία κουταλιά της σούπας μέλι, ή 1 φρούτο με μία κουταλιά της σούπας ταχίνι ή φιστικοβούτυο ή 1 χυμός φρούτων και μία φρυγανιά με 30 γραμμ. άπαχο τυρί.
Ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι

ΒΡΑΔΙΝΑ
Δευτέρα: Ένα αβγό βραστό, σαλάτα εποχής, 1 φρούτο
Τρίτη: Μία μερίδα κίτρινο τυρί, σαλάτα εποχής, μία φρυγανιά σικάλεως
Τετάρτη: Μία μερίδα τόνος, σαλάτα εποχής
Πέμπτη: Πατατοσαλάτα με λίγο λάδι, μία μερίδα άπαχο τυρί
Παρασκευή: Ένα αβγό βραστό, μία μερίδα κίτρινο τυρί, 4 ελιές
Σάββατο: Σαλάτα χωριάτικη με λίγο λάδι
Κυριακή: Ένα γιαούρτι, 2 φρούτα, μία φρυγανιά σικάλεως

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Ακολουθήστε την «αμαρτωλή» δίαιτα της Έλντας Πανοπούλου- Έτσι έχασε 50 κιλά

Το πλούσιο διατροφολόγιο του Manchester για να συνδυάσεις αδυνάτισμα και μαύρισμα

Η ιδανική δίαιτα για τα ψωμάκια! Εξαφάνισε το λίπος στους γοφούς τώρα!

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Κελεκίδου-Κουρκούλης: Άγριος καβγάς στην βάφτιση της κόρης τους: «Τραγικοί. Ποιοι νομίζουν ότι είναι ο Μπραντ και η Αντζελίνα;»

Σε αναπηρικό καροτσάκι η Μίνα Αρναούτη – Διαλυμένη η δεξιά της πλευρά!\

Αποκάλυψη! Γι’αυτό χώρισε η Φουρέιρα με τον Λυκούδη – Τον έπιασε στα πράσα με άλλη! Απίστευτος καυγάς μπροστά σε όλους!

loading...