Ποιος σου είπε ότι δεν μπορείς να χάσεις κιλά τρώγοντας φαγητά όπως το σουβλάκι; Κι όμως αυτό μπορεί να γίνει ακολουθώντας την παρακάτω δίαιτα! Συνήθως όποιος ακούει την λέξη ‘’δίαιτα’’ σκέφτεται ότι θα στερηθεί τα πάντα. Αυτό όμως δεν ισχύει αφού ό,τι τρως με μέτρο δεν παχαίνει. Το παρακάτω διαιτολόγιο είναι μια καλή αρχή για να δεις την δίαιτα με άλλο μάτι! Μπορείς φυσικά να μην παραγγέλνεις απαραίτητα απ’ έξω και να φτιάξεις κάποια από αυτά στο σπίτι!

Χρήσιμες συμβουλές

  • Μπορείς να αλλάξεις τις μέρες μεταξύ τους δηλαδή την 1η ημέρα μπορείς να την κάνεις τελευταία. Π.χ 1η ημέρα θα την κάνω την Τετάρτη, 2η ημέρα θα την κάνω Σάββατο. Ποτέ όμως δεν αλλάζουμε τα γεύματα διαφορετικών ημερών π.χ όχι το μεσημεριανό της μίας ημέρας σε άλλη. Αν αλλάξουμε κάτι είναι ολόκληρη η ημέρα. Επίσης μπορούμε να μπερδέψουμε τα γεύματα μέσα στην ημέρα π.χ μπορείς να φας το βραδινό το μεσημέρι και το μεσημεριανό το βράδυ.
  • Πιες πολύ νερό, περίπου 1,5 λίτρο την ημέρα.
  • Αν παραλείψεις κάποιο γεύμα συνεχίζεις με ότι έχεις αργότερα αλλά όσο μπορείς να τρως ανά 3-4 ώρες.
  • Μπορείς να αλλάξεις το δεκατιανό με το απογευματινό μεταξύ τους, στην ίδια μέρα όμως.
  • Τα τρόφιμα ζυγίζονται ή μετριούνται μαγειρεμένα.
  •  Η σαλάτα και γενικά τα λαχανικά είναι σε ελεύθερη ποσότητα.

διαιτολόγος Βάσω Βαγιώτα

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Κλασικές μαύρες γόβες; Ξεπερασμένες! Αυτά είναι τα εκκεντρικά παπούτσια που επιβάλλεται να φορέσεις την Πρωτοχρονιά!

Έφαγες πολύ τα Χριστούγεννα; Αυτό είναι το μυστικό για να μπεις στο φόρεμα του ρεβεγιόν χωρίς να ζοριστείς!

Σας ενδιαφέρει: Τα ωράρια των καταστημάτων μέχρι την Πρωτοχρονιά!

 

loading...