Βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε την πιο γευστική και απολαυστική δίαιτα για να χάσετε βάρος! Την συγκεκριμένη διατροφή υπογράφει ο αμερικάνος καθηγητής διαιτολογίας Δρ. Τέρι Σιντανάι, ο οποιός προτείνει ένα διατροφικό πρόγραμμα βασισμένο στους «καλούς» υδατάνθρακες: μακαρόνια ολικής άλεσης, μαύρο ψωμί, καλαμπόκι, γλυκοπατάτες, μαύρο ρύζι και μία σειρά από θρεπτικά φρούτα και λαχανικά.

Με αυτό τον τρόπο μπορεί κανείς να χάσει βάρος, να το διατηρήσει και συγχρόνως να προστατεύσει την υγεία του.

Γιατί μας αδυνατίζουν οι υδατάνθρακες;
Ένα γραμμάριο υδατάνθρακα προσφέρει τέσσερις θερμίδες, ακριβώς όσες και ένα γραμμάριο πρωτεΐνης. Ενώ λοιπόν προσφέρουν την ίδιο ποσότητα ενέργειας στον οργανισμό, οι υδατάνθρακες έχουν την ικανότητα να χορταίνουν περισσότερο και να προάγουν το αίσθημα της ευχαρίστησης. Συγχρόνως, η απώλεια των κιλών επιτυγχάνεται με σταθερούς ρυθμούς. Ενώ λοιπόν μία δίαιτα που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες εξασφαλίζει επαρκή πρόσληψη ενέργειας, ο μεταβολισμός δεν καταπονείται. Η απώλεια των κιλών είναι σταθερή και, το κυριότερο, μη αναστρέψιμη.

7269_l-614x350Το διαιτολόγιο της εβδομάδας

ΔΕΥΤΕΡΑ
Πρωινό
Δύο φέτες ψωμί ολικής άλεσης, μισό κουταλάκι μαργαρίνη λάιτ, ένα κουταλάκι μέλι και ρόφημα της αρεσκείας σας χωρίς ζάχαρη.
Δεκατιανό
Δύο φρούτα
Μεσημεριανό
Μακαρόνια με κιμά, σαλάτα, τρία κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο.
Απογευματινό
Δύο μεγάλα καρότα
Βραδινό
Ένα τοστ με ψωμί σικάλεως και τυρί, σαλάτα με δύο κουταλιές του γλυκού ελαιόλαδο.

ΤΡΙΤΗ
Πρωινό
Ένα μπολ με τρεις κουταλιές της σούπας δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες και ημιαποβουτυρωμένο γάλα. Ρόφημα χωρίς ζάχαρη
Δεκατιανό
Δύο φρούτα
Μεσημεριανό
Ρύζι στον ατμό με κινέζικα λαχανικά και στήθος κοτόπουλο.
Απογευματινό
Γιαούρτι με ψιλοκομμένα φρούτα
Βραδινό
Δύο κομμάτια πίτσα με λεπτή ζύμη και διάφορα υλικά, σαλάτα με δύο κουταλιές του γλυκού ελαιόλαδο.

Kalokairini-makaronadaΤΕΤΑΡΤΗ
Πρωινό: ένα μπολ ρυζόγαλο και ρόφημα χωρίς ζάχαρη.
Δεκατιανό: δύο φρούτα
Μεσημεριανό: Χωριάτικη σαλάτα με τρία κουταλάκια του γλυκού λάδι και δύο μεγάλες φέτες χωμί.
Απογευματινό: φρουτοσαλάτα και παγωτό με 0% λιπαρά.
Βραδινό: ένα σουβλάκι με πίτα, σαλάτα με δύο κουταλάκια του γλυκού λάδι.

ΠΕΜΠΤΗ
Πρωινό: ένα ατομικό φραντζολάκι ψωμί ολικής άλεσης με ένα κομμάτι άπαχο τυρί. Ρόφημα χωρίς ζάχαρη.
Δεκατιανό: δύο φρούτα
Μεσημεριανό: μία μερίδα φάβα με κρεμμύδι και δύο κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο, μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης, ένα κομμάτι άπαχο τυρί, σαλάτα με ένα κουταλάκι ελαιόλαδο.
Απογευματινό: φρουτοσαλάτα.
Βραδινό: Μακαρονάδα με σάλτσα ντομάτα και τριμμένη παρμεζάνα, σαλάτα με δύο κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο.

Xwriatiki-makaronada-me-arnisio-kima-fetaΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Πρωινό
Δύο φέτες ψωμί ολικής άλεσης, μισό κουταλάκι μαργαρίνη λάιτ, ένα κουταλάκι μαρμελάδα και ρόφημα χωρίς ζάχαρη.
Δεκατιανό: δύο φρούτα
Μεσημεριανό: στήθος από κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο, μαγειρεμένο με ελάχιστο λάδι. Σαλάτα με δύο κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο.
Απογευματινό: γιαούρτι 2% με ψιλοκομμένα φρούτα.
Βραδινό: ρύζι ατμού με γαρίδες, σαλάτα με δύο κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο.

Οι κανόνες του παιχνιδιού
Το διαιτολόγιο αυτό εφαρμόζεται τις δύο πρώτες εβδομάδες. Την τρίτη εβδομάδα καταργείται το απογευματινό. Την τέταρτη, το βραδινό γεύμα αντικαθίσταται από το απογευματινό των δύο πρώτων εβδομάδων.

Δείτε ακόμη:

Η Δίαιτα των 7 ημερών: Χάστε 5 κιλά και πόντους από την περιφέρεια

Κι όμως γίνεται! Πώς θα χάσετε 10 κιλά σε 2 εβδομάδες!

Η δίαιτα που κάνει θραύση! Χάστε 8 κιλά σε λίγες μέρες!

loading...