Η παρακάτω δίαιτα, αποτελεί το γρηγορότερο και πιο υγιεινό τρόπο απώλειας κιλών, ενώ η αποτελεσματικότητα του συγκεκριμένου διαιτολογίου όχι μόνο δεν αμφισβητείται αλλά είναι αυτό που το έκανε ευρέως γνωστό!

Το μεγάλο πλεονέκτημα αυτής της δίαιτας είναι η γρήγορη απώλεια βάρους, που κυμαίνεται μεταξύ 5 – 8 κιλά μέσα σε μία εβδομάδα, και το γενικότερο αίσθημα ευεξίας που αποκτάς! Το πρήξιμο στην περιοχή της κοιλιάς μειώνεται, το δέρμα φαίνεται πιο φρέσκο, ενώ το σώμα αποβάλλει κάθε είδους τοξίνες που έχει συσσωρεύσει.

Διαβάστε τη δίαιτα στο Youweekly.gr:

Ημέρα 1

Μόνο φρούτα, εκτός μπανάνες, λίτσι, μάνγκο και σταφύλια! Επέλεξε πεπόνι, καρπούζι, ρόδι, μήλα, λάιμ, πορτοκάλια, φράουλες και ό,τι άλλο φρούτο σου αρέσει. Μπορείς να φας και 20 φορές την ημέρα, αν θες, αλλά μόνο φρούτα.

Ημέρα 2

Μόνο λαχανικά. Ξεκίνα την μέρα σου με μία βραστή πατάτα με ένα κουταλάκι βούτυρο από πάνω. Για όλη την υπόλοιπη ημέρα, μπορείς να φας μόνο ωμά, βραστά ή όπως αλλιώς θέλεις ψημένα λαχανικά χωρίς λάδι. Δεν επιτρέπεται πάνω από 1 πατάτα τη μέρα. Μπορείς να προσθέσεις μυρωδικά και λεμόνι για να τα μπορείς να τα καταναλώσεις ευκολότερα,

Αν περάσεις και τη δεύτερη ημέρα, μην ανησυχείς! Τα έχεις σχεδόν καταφέρει.

Ημέρα 3

Βασικά είναι ένας συνδυασμός των πρώτων 2 ημερών, που σημαίνει φρούτα και λαχανικά κατά βούληση, εκτός από πατάτες και μπανάνες. Μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό.

Hμέρα 4

Γάλα και μπανάνες. Έχεις το ελεύθερο να καταναλώσεις μέχρι 6 μπανάνες και περίπου 1,5 λίτρο γάλα. Είναι άριστες πηγές ποττάσιου και νάτριου που ο οργανισμός έχει ανάγκη, αφού τα επίπεδα τους έχουν μειωθεί λόγω της περιορισμένης πρόσληψης αλατιού.

Επίσης, μπορείς να καταναλώσεις σούπα λαχανικών (ντομάτες, κρεμμύδια, σκόρδο, κολοκύθια, καρότα, πατάτα).

Ημέρα 5

Άλλη μια μέρα που δεν θα πεινάσεις. Το μενού σου σήμερα θα περιλαμβάνει ντομάτες, τυρί cottage, κοτόπουλο, σόγια και σούπα λαχανικών. Μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό!

Ημέρα 6

Όπως την πέμπτη ημέρα με τη μόνη διαφορά ότι σήμερα δεν επιτρέπεται να φας ντομάτα.

Ημέρα 7

Είναι η τελευταία ημέρα της δίαιτας σου! Μέχρι τώρα θα πρέπει να αισθάνεσαι ανάλαφρα και ένα αίσθημα ευτυχίας να σε πλημμυρίζει. Σήμερα μπορείς να πιεις ό,τι χυμό φρούτων θες, ένα μπολάκι ρύζι και ό,τι λαχανικό θες.

Σημαντικό

12-15 ποτήρια νερό
Όχι χυμοί φρούτων εκτός της έβδομης ημέρας
45 λεπτά άσκηση τη μέρα ή καθημερινό περπάτημα…πολύ περπάτημα.
Αν θες να χάσεις βάρος για μια ειδική περίσταση τότε θα πρέπει να δοκιμάσεις αυτή τη δίαιτα τουλάχιστον 2 μήνες νωρίτερα. Μεταξύ κάθε εβδομάδας άφηνε ένα κενό 3 με 5 ημερών.

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Δώστε προσοχή: Πως θα εξαφανίσεις την χαλαρή κοιλιά εύκολα μέσα σε 16 εβδομάδες!

Θες να χάσεις κιλά εύκολα και γρήγορα; Με αυτούς τους 4 τρόπους θα τα καταφέρεις σε χρόνο dt!

Γαστρεντερίτιδα: Τι την προκαλεί και πως να προλάβετε τα συμπτώματά της!

 

 

loading...