Θέλεις να χάσεις μερικά περιττά κιλά γρήγορα αλλά και ταυτόχρονα υγιεινά; Ακολούθησε τη διατροφή και θα τα χάσεις! Το πρόγραμμα αυτό συνιστάται για μία εβδομάδα και περιλαμβάνει περίπου 1.200 θερμίδες την ημέρα. Αυτό που πρέπει να προσέξεις ιδιαίτερα είναι να επανέλθεις πολύ προσεκτικά στην κανονική διατροφή σου μετά το τέλος της εβδομάδας, για να μην ξαναπάρεις τα κιλά που έχασες!

Το πρόγραμμα διατροφής για να χάσεις 2,5 κιλά σε μία εβδομάδα

ΠΡΩΙΝΟ
2 φρυγανιές με 30 γραμμ. άπαχο τυρί,
1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά ή φρέσκο χυμό φρούτων
Τσάι χωρίς ζάχαρη

ki

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
Δευτέρα: Μία μερίδα κοτόπουλο σουβλάκι, σαλάτα εποχής
Τρίτη: Τονοσαλάτα με 1 φλιτζάνι ρύζι
Τετάρτη: Μία μερίδα μπιφτέκια, σαλάτα εποχής
Πέμπτη: Ομελέτα (2 αβγά), σαλάτα εποχής
Παρασκευή: Μία μερίδα ψητό κοτόπουλο
Σάββατο: Μία μερίδα ψάρι, σαλάτα εποχής
Κυριακή: Μία μερίδα άπαχο φιλέτο, σαλάτα εποχής

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ
1 γιαούρτι 2% λιπαρά, ή 1 φρούτο, ή 1 χυμός φρούτων, ή μία φρυγανιά με 30 γραμμ. άπαχο τυρί, ή πράσινο τσάι

ΒΡΑΔΙΝΟ
Δευτέρα: Ένα γιαούρτι 2% λιπαρά, 2 φρούτα
Τρίτη: Ένα γιαούρτι 2% λιπαρά
Τετάρτη: Ένα αβγό βραστό, σαλάτα εποχής
Πέμπτη: Πατάτες βραστές (2 μέτριες), βραστά λαχανικά
Παρασκευή: Σαλάτα χωριάτικη
Σάββατο: Ένα τοστ, σαλάτα εποχής
Κυριακή: Φρουτοσαλάτα

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Δίαιτα Max Planck: Χάσε τα 9 περιττά κιλά μέσα σε δύο εβδομάδες

Αυτές είναι οι 4 επιλογές πρωινών που αδυνατίζουν- Καίνε το λίπος της υπόλοιπης ημέρας!

Το Νο1 λιποδιαλυτικό διατροφολόγιο που καίει το λίπος σε ενάμιση μήνα!

Τα καλύτερά μας σήμερα:

«Με ελκύουν η Ελένη και η Τζένη γιατί είναι γυναίκες…»: Ποια γνωστή Ελληνίδα έκανε αυτή τη δήλωση

Αποκάλυψη! Αυτός είναι ο άνθρωπος που στήριξε τη Νανά Καραγιάννη στο νοσοκομείο

Πρώτη φορά: Η Μίρκα Παπακωνσταντίνου πόζαρε με το μαγιό της και τρέλανε το διαδίκτυο

loading...