Από τη Διονυσία Καλαποθαράκου

Λίγες μέρες πριν τις διακοπές του Αυγούστου, είναι καιρός να φροντίσεις την εμφάνισή σου. Μην αγχώνεσαι αν δεν πρόλαβες να χάσεις όλα τα περιττά κιλά του χειμώνα! Το youweekly.gr σου προτείνει ένα εβδομαδιαίο διαιτολόγιο αποτοξίνωσης για χάσεις αρκετούς πόντους ώστε να χωρέσεις στο μπικίνι σου.

 

Δευτέρα

ΠΡΩΙΝΟ: 1 γιαούρτι + 1 φρούτο

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 φρούτο

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μικρή μερίδα φιλέτο σολoμού ψητό, βραστά λαχανικά

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φρούτο μέσα σε ζελέ light

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 αραβική πίτα ολικής άλεσης με τυρί κρέμα με χαμηλά λιπαρά και λαχανικά
Τρίτη

ΠΡΩΙΝΟ: φρουτοσαλάτα με 2 φρούτα

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 10 ανάλατοι ξηροί καρποί

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μικρή μερίδα φιλέτο κοτόπουλο ψητό, 1 φλιτζάνι κινόα ή πλιγούρι, πράσινη σαλάτα

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φρούτο μέσα σε ζελέ light

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 γιαούρτι + 4 κ. σ. βρόμη
Τετάρτη

ΠΡΩΙΝΟ: 1 γιαούρτι + 1 φρούτο

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 φρούτο

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μικρή μερίδα μπριάμ, 1 σπιρτόκουτο τυρί

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φρούτο, μέσα σε ζελέ light

ΒΡΑΔΙΝΟ: 2 καλαμάκια σουβλάκια, σαλάτα ντομάτα-αγγούρι

Πέμπτη

ΠΡΩΙΝΟ: φρουτοσαλάτα με 2 φρούτα

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 10 ανάλατοι ξηροί καρποί

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μικρή μερίδα noodles με γαρίδες, ψητά λαχανικά

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φρούτο, μέσα σε ζελέ light

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 γιαούρτι + 4 κ. σ. βρόμη

 

gyn
Παρασκευή

ΠΡΩΙΝΟ: 1 γιαούρτι + 1 φρούτο

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 φρούτο

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μικρή μερίδα φάβα, 1 σπιρτόκουτο τυρί

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φρούτο μέσα σε ζελέ light

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 αυγό βραστό, σαλάτα πράσινη
Σάββατο

ΠΡΩΙΝΟ: φρουτοσαλάτα με 2 φρούτα

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 10 ανάλατοι ξηροί καρποί

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μικρή μερίδα φιλέτο μοσχαρίσιο, 1 φλιτζάνι καλαμπόκι, σαλάτα ντομάτα-αγγούρι

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φρούτο μέσα σε ζελέ light

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 γιαούρτι + 4 κ. σ. βρόμη
Κυριακή

ΠΡΩΙΝΟ: 1 γιαούρτι + 1 φρούτο

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 φρούτο

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: ομελέτα με 4 ασπράδια και λαχανικά (π.χ. μανιτάρια/ πιπεριές κ.λπ.), πράσινη σαλάτα

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φρούτο

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 γιαούρτι + 1 φρούτο

Γενικές οδηγίες:

-H ποσότητα της κάθε σαλάτας είναι ένα βαθύ πιάτο και σε αυτήν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, μυρωδικά, λεμόνι, ξύδι
-Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου
-Πίνε νερό (30 ml/kg σωματικού βάρους)
-1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι, 1 ακτινίδιο, 5 φράουλες, 2 μανταρίνια, ½ μπανάνα, 3 φέτες ανανά, 4 βερύκοκα, 1 ροδάκινο, ½ μάνγκο, 1 λεπτή φέτα καρπούζι, 1 λεπτή φέτα πεπόνι
-στη φρουτοσαλάτα μπορείς να συνδυάσεις διάφορα φρούτα (πχ. 2 βερύκοκα + 5 φράουλες + ½ μήλο) και να προσθέσεις κανέλλα (αρκεί το άθροισμα να είναι 2 φρούτα)
-Στα ροφήματά σου χρησιμοποίησε υποκατάστατο ζάχαρης
-Μην καταναλώσεις καθόλου αλκοόλ μέσα στην εβδομάδα αποτοξίνωσης
-Τα γαλακτοκομικά καλύτερα να είναι με μειωμένα λιπαρά
-Το διαιτολόγιο είναι ενδεικτικό και απευθύνεται σε υγιή άτομα

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Μην αποχωρίζεστε τα γλυκά στη δίαιτα! Αυτά έχουν τις λιγότερες θερμίδες

Πώς να συνδυάσεις δίαιτα και έξοδο για φαγητό- Τι πρέπει να φας πριν και μετά το εστιατόριο

Μπαχαρικά και απώλεια βάρους! Ο μυστικός σου σύμμαχος είναι τα καρυκεύματα

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Δήλωση-σοκ από τον Αλέξανδρο Ρήγα: «Όταν πεθάνω θέλω να με κάψουν – Δεν θέλω να μπω ποτέ σε εκκλησία!»

Λιώσαμε! Για πρώτη φορά ο Γιάννης Βαρδής μας δείχνει το πρόσωπο της κορούλας του – Σε ποιον μοιάζει;

Χαμός χθες στη Νέα Ιωνία έξω από το μαγαζί της οικογένειας Παντελίδη – Άφησαν μπαλόνια με το όνομά του στον ουρανό

loading...