Συνηθίζεις να τρως υγιεινά, αλλά δεν καταφέρνεις να φτάσεις στο επιθυμητό βάρος. Εάν δεν υπάρχει κάποιο ιατρικό θέμα, τότε σίγουρα φταίνε οι υπερβολικές θερμίδες που καταναλώνεις όλη ημέρα χωρίς καν να το συνειδητοποιήσεις.

Δες λοιπόν κάποια «έξυπνα» τρικ για να περιορίσεις τους διατροφικούς πειρασμούς ειδικά κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και το υγιεινό μεν, παχυντικό δε τσιμπολόγημα.

1. Μην προσπαθείς να καθαρίσεις όλο το πιάτο.

2. Χρησιμοποίησε μικρότερα πιάτα και πιο ψηλά και λεπτά ποτήρια.

Δείτε ακόμα: Χάνεις κιλά αλλά τα ξανα παίρνεις αμέσως; 4 Τιπς για να δαιτηρήσεις τη σιλουέτα σου αδύνατη!

3. Κράτησε το κρασί για να συνοδέψει το επιδόρπιο.

4. Μη μιλάς, χαζεύεις ή κάνεις οτιδήποτε που αποσπά την προσοχή σου όταν τρως.

Δείτε ακόμα:Τι να κάνεις για να μην καταναλώσεις πολλές θερμίδες από το αλκοόλ στις γιορτές

5. Χώρισε το φαγητό σε διαφορετικές κατηγορίες και κάθε κατηγορία σε μικρότερα κομμάτια.

6. Συνήθιζε να μασάς τσίχλα κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος.

7. Να έχεις baby καρότα ή ένα ποτήρι νερό δίπλα σου όσο μαγειρεύεις.

8. Μην προσπερνάς ποτέ το πρωινό και το μεσημεριανό γεύμα.

9. Κρύψε τα παχυντικά snacks και τα γλυκά από το οπτικό σου πεδίο.

10. Βούρτσισε τα δόντια σου μετά το δείπνο.

Δείτε ακόμα:Πιες χυμό ντομάτας και θα χάσεις βάρος σε χρόνο dt

loading...