Δοκίμασε και θα μας θυμηθείς, όταν καθρεφτίζεσαι και η σιλουέτα σου δείχνει πιο αδυνατισμένη από ποτέ…

Μια νέα έρευνα αποδεικνύει, ότι τις ώρες που κοιμάσαι και ονειρεύεσαι, κάποιος δουλεύει για σένα – λέγεται Μεταβολισμός. Ακολούθησε απλά τις παρακάτω συμβουλές!

Δείτε ακόμη: Αναλυτικός οδηγός: Εύκολοι τρόποι για να χάσεις βάρος

1. Κλείσε φώτα, κλείσε μάτια (ναι, και τηλεόραση) και βυθίσου στο απόλυτο σκοτάδι. Με αυτό τον τρόπο το σώμα σου παράγει μελατονίνη η οποία και σε κάνει να νυστάζεις ενώ επίσης βοηθάει στο κάψιμο θερμίδων.

2. Χαμήλωσε το θερμοστάτη. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι το σώμα όταν βρεθεί σε θερμοκρασία 18- 19 βαθμών Κελσίου καταβάλλει μια παραπάνω προσπάθεια να φτάσει τους 37 βαθμούς, θερμοκρασία όπου το σώμα αρχίζει να καίει θερμίδες.

3. Σβήσε όλες τις οθόνες σε κινητά και tablets. Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ το blue light των οθονών εμποδίζει την παραγωγή μελατονίνης, και κατά συνέπεια παρακωλύει τον μεταβολισμό.

4. Αντί να πέσεις να κοιμηθείς με άδειο στομάχι, πιες ένα shake πρωτεϊνης. Βοηθάει στην αποκατάσταση των μυών και όσο πιο πολλή μυική ομάδα έχεις, τόσο περισσότερες θερμίδες καις ενώ κοιμάσαι.

5. Να κοιμάσαι 7-8 ώρες, όπως συστήνει η Mayo Clinic. Ούτε το λίγο κάνει καλό (τι σημαίνει “κάποια στιγμή θα κοιμηθώ μια για πάντα»;) ούτε το πολύ είναι φυσιολογικό. Εάν δεν θες να σηκωθείς από το κρεβάτι σκέψου την πιθανότητα κατάθλιψης και βάλε στο μυαλό σου ότι σίγουρα χάνεις περισσότερες θερμίδες ενώ είσαι ξύπνια. Από την άλλη, εάν κοιμάσαι ελάχιστα, καλό είναι να γνωρίζεις ότι σύμφωνα με τις έρευνες η έλλειψη ύπνου κάνει τα λιποκύτταρα πιο ευαίσθητα στην ινσουλίνη, η οποία σχετίζεται άμεσα με την παχυσαρκία.

Όνειρα γλυκά θα έχεις σίγουρα μετά από αυτή την αποκάλυψη μυστικών που κάνουν θαύματα στη σιλουέτα σου…

Δείτε ακόμη: Νέα ανακάλυψη: Ορμόνη κατά του αδυνατίσματος!

loading...