Η επίπεδη κοιλιά είναι σέξι όλες τις εποχές του χρόνου, για αυτό αν δεν θέλεις να περιμένεις μέχρι το καλοκαίρι για να αποκτήσεις τέλειους κοιλιακούς, ξεκινά από σήμερα κιόλας την προσπάθεια. 5 απλές και καθημερινές συνήθειες μπορούν να σε βοηθήσουν να έχεις την επίπεδη κοιλιά που πάντα ονειρευόσουν.

Δείτε ακόμη: Ξεχάστε τους κοιλιακούς! Με αυτήν την άσκηση 1 λεπτού θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά σαν πέτρα!

Πρωινή Γυμναστική: Ξεκίνα την ημέρα σου με ασκήσεις για τον κορμό. Έτσι θα αποκτήσεις δυνατούς μύες στην κοιλιά ενώ και η μέση σου θα φαίνεται πιο λεπτή.

Το σωστό πρωινό: Μην ξεχνάς να τρως πρωινό για να ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου το πρωί και να μην πεινάσεις μέχρι το επόμενο γεύμα σου. Ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και υδατάνθρακες είναι ιδανικό.

Προσοχή σε αυτές τις τροφές: Τα γαλακτοκομικά προϊόντα μπορεί να προκαλέσουν πρήξιμο όπως και το αλάτι, η σόδα αλλά και κάποια φρούτα και λαχανικά. Προτίμησε τα σπαράγγια, το αγγούρι και τη βρώμη!

Μείωσε τις θερμίδες: Δεν έχει σημασία μόνο πότε και τι τρως αλλά και πόσο τρως. Αν θες να έχεις μια επίπεδη κοιλιά τότε καλό είναι να μειώσεις τις θερμίδες που καταναλώνεις καθημερινά, επιλέγοντας υγιεινά σνακ και γεύματα.

Έντονη γυμναστική: Οι ασκήσεις που εστιάζουν στην κοιλιά δεν είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος για αποκτήσεις flat κοιλιά. Προτίμησε μια αερόβια άσκηση έντονης έντασης για να κάψεις θερμίδες πιο γρήγορα και κάνε εναλλαγές στην ένταση για να καταφέρεις να αποκτήσεις ένα πιο fit κορμί.

Δείτε ακόμη: Η δίαιτα της Μαίρης Συνατσάκη: Για επίπεδη κοιλιά μέχρι το καλοκαίρι!

loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ