Είναι αλήθεια, υπάρχουν ορισμένα φαγητά τα οποία έχουν υψηλή θερμιδογόνο δράση, έτσι ώστε να χάνεται θερμίδες κυριολεκτικά την ώρα που τρώτε. Σας παρουσιάζουμε τις καλύτερες τροφές που θα βοηθήσουν το μεταβολισμό σας.

1.Δημητριακά ολικής άλεσης

Ο οργανισμός καίει τις διπλάσιες θερμίδες όταν καταναλώνει προιόντα ολικής άλεσης (ειδικά όσα περιέχουν ίνες όπως το καφέ ρύζι και το πλιγούρι)

2.Άπαχο κρέας

Η πρωτεΐνη έχει υψηλή θερμογόνο δράση: Μπορείτε να κάψετε περίπου 30% των θερμίδων από αυτό που περιέχει το κρέας κατά τη διάρκεια της πέψης

3.Τα γαλακτομικά με χαμηλά λιπαρά

Πλούσιο σε ασβέστιο και βιταμίνη D, συμβάλλουν στη διατήρηση και την ενδυνάμωση της μυϊκής μάζας – πράγμα απαραίτητο για τη διατήρηση ενός ισχυρού μεταβολισμού.

4.Το πράσινο τσάι

Έρευνες έχουν δείξει ότι με τη κατανάλωση πράσινου τσαγιού, το άτομο μπορεί να χάσει γρήγορα κιλά καθώς βοηθά στην επιτάχυνση του μεταβολισμού.

5.Οι φακές

Οι φακές περιέχουν τον απαραίτητο σίδηρο που χρειάζεται ο οργανισμός μας. Όταν ο οργανισμός δεν λαμβάνει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται τότε ο μεταβολισμός μας επιβραδύνεται.

6.Κόκκινες πιπεριές

Η καψαϊκίνη, η ουσία που δίνει πιπεριές τσίλι την καυτή τους γεύση, ζεσταίνει το σώμα σας και σας κάνει να χάσετε  επιπλέον θερμίδες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Θέλεις να αδυνατίσεις; Φάε πρώτα το…

Υγιεινά σνακ για την παραλία – Τι πρέπει να έχεις πάντα μαζί σου

Τσιμπολογάς; Μάθε 5 μυστικά για να το κόψεις μία και έξω

loading...