Τα ψωμάκια για μας τα κορίτσια, αποτελούν την Νο.1 προβληματική περιοχή
και ειδικά τώρα που πλησιάζει το καλοκαίρι αυτό το πρόβλημα οφείλει να εξαφανιστεί!

Θέλουμε να βάλουμε το μπικίνι μας και να βγούμε στην παραλία οπότε πρέπει να βρούμε μια οριστική λύση για τα ψωμάκια!

ImageHandlerΕπειδή σίγουρα θα έχεις δοκιμάσει πολλά πράγματα για να απαλλαγείς η λύση είναι μια και απλή…χρειάζεσαι μια σταθερά ισορροπημένη διατροφή που να στοχεύει στην αποτοξίνωση του οργανισμού σου. Οι βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθείς είναι :

Πίνε πολύ νερό: Θα βοηθήσει στη διάλυση του συσσωρευμένου λίπους καθώς και την απομάκρυνσή του από τον οργανισμό σου. Εκτός αυτού θα μειώσει το αίσθημα της πείνας και ταυτόχρονα θα σε κρατήσει φρέσκια και λαμπερή! Υπολόγισε 8-10 ποτήρια την ημέρα.

Βάλε τις φυτικές ίνες στο πρόγραμμα: Τα λαχανικά και τα φρούτα (ειδικά εκείνα που τρως με τη φλούδα τους), οι νιφάδες βρώμης, οι σταφίδες και οι ξηροί καρποί (Προσοχή, όχι οι αλατισμένοι!) και το ψωμί σικάλεως θα ενεργοποιήσουν το μεταβολισμό σου, έτσι ώστε να κάνει ενέργεια τις θρεπτικές ουσίες που του προσφέρεις (και όχι να τις αποθηκεύει σαν λίπος).

Κατανάλωνε 30 gr. μαύρης σοκολάτας με 70% κακάο κάθε ημέρα (!). Περιέχει μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών. Μπορείς επίσης να πίνεις μία κούπα κακάο την ημέρα (χωρίς γάλα και ζάχαρη βέβαια).

Κάνε λεμφικό μασάζ και συνδύασέ το με σάουνα ή χαμάμ: Ένα δυνατό λεμφικό μασάζ θα βοηθήσει στην καλύτερη αιμάτωση της περιοχής και ενισχύεις την διάσπαση του συσσωρευμένου λίπους εκεί, ενώ ιδρώνοντας θα βοηθήσεις στην αποβολή των συσσωρευμένων τοξίνων.

67130-Πίνε 2-3 φλιτζάνια πράσινο τσάι: Περιέχει μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών που συμβάλλουν στη μείωση των ελεύθερων ριζών. Αυτές ευθύνονται για την οξείδωση του οργανισμού και μειώνουν την κυτταρίτιδα. Επίσης, έχει βρεθεί ότι οι κατεχίνες που περιέχει αυξάνουν το βασικό μεταβολισμό.

Προτίμησε μπρόκολο, λάχανο, αγκινάρα και λαχανάκια Βρυξελλών: Περιέχουν ουσίες που βοηθούν στην αποτοξίνωση του συκωτιού και, άρα, στην αποβολή των περιττών υγρών.

mprokolo-o-prasinos-summaxos-tis-ugeias-mas– Οι πρωτεΐνες είναι σύμμαχός σου: Είναι σημαντικό να αυξήσεις και να διατηρήσεις τη μυϊκή σου μάζα, έτσι ώστε να ελαττώσει το χώρο στον οποίο θα μπορεί να κάνει «κατάληψη» το λίπος. Συν τοις άλλοις όσο περισσότερη μυϊκή μάζα έχεις, τόσο περισσότερες καύσεις θα κάνεις. Παράλληλα θα σε χορτάσει χωρίς να σε επιβαρύνει με περιττές θερμίδες . Προτίμησε λευκά κρέατα, άπαχο γάλα, τυρί cottage, αυγά και φιστίκια.

Δείτε ακόμη:

Πώς θα χάσω λίπος μόνο από τους γλουτούς; Μπορώ να τρώω ψωμί στη δίαιτα; Οι ειδικοί απαντούν…

Μύθοι και Αλήθειες για το κάψιμο θερμίδων – Δες και δεν θα πιστεύεις τι κάνεις λάθος!

Το απόλυτο smoothie για να χάσεις βάρος – Δες πως θα το φτιάξεις!

loading...