Από την Έρρικα Λευθέρη

Ένα μήνα πριν από τις διακοπές, ήρθε η ώρα να ασχοληθείς με τον εαυτό σου και να απολαύσεις ένα καλοκαίρι διαφορετικό από τα προηγούμενα, γεμάτη αυτοπεποίθηση! Ο στόχος σου είναι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου και φέτος θα βγάλεις τις καλύτερες φωτογραφίες σου. Μην αγχώνεσαι, προλαβαίνεις, αρκεί να ακολουθήσεις από σήμερα τα tips για express αδυνάτισμα:

Kαθάρισε το ψυγείο σου από τα ύποπτα εδέσματα και γέμισέ το με φρέσκα φρούτα, λαχανικά, γιαούρτι, άπαχο τυρί, φέτες γαλοπούλας και ζελέ light, που θα αποτελέσουν τους συμμάχους σου σε αυτήν την προσπάθεια. Είναι σημαντικό, ακόμα και όταν πεινάς, οι επιλογές σου να είναι απόλυτα υγιεινές. Με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγεις τα διλήμματα και τις λανθασμένες κινήσεις.

Aύξησε τη φυσική σου δραστηριότητα. Ξεκίνησε μια ρουτίνα περπατήματος ή κάποιου προγράμματος ακόμα και στο σπίτι (υπάρχουν άπειρα διαθέσιμα προγράμματα στο διαδίκτυο). Αυτό που έχει σημασία για να καις λίπος, είναι να καθορίσεις την ένταση της γυμναστικής σου υπολογίζοντας τους παλμούς σου ως εξής: 60-80% του (220 – την ηλικία σου): π.χ. αν είσαι 20 ετών, θα πρέπει να γυμνάζεσαι με παλμούς 60-80% του 200, δηλαδή 120-160 παλμούς ανά λεπτό. Μισή ώρα την ημέρα είναι αρκετή.

Kόψε τη ζάχαρη! Ένας μήνας έμεινε και καλό είναι να αποτοξινωθείς από τον κύριο ένοχο για την κυτταρίτιδα και το τοπικό λίπος. Χρησιμοποίησε κάποιο υποκατάστατο στα ροφήματά σου και αν θέλεις κάποιο γλυκό, μπορείς να καταναλώσεις παγωτό χωρίς ζάχαρη ή γιαούρτι με μαρμελάδα, επίσης χωρίς ζάχαρη, ή με λίγο μέλι.

Άλλαξε την ποιότητα του φαγητού σου. Ήρθε η ώρα να απαρνηθείς τα τηγανητά, τις σάλτσες, τα τσιγαρισμένα φαγητά, την κρέμα γάλακτος, το ορατό λίπος και τις πέτσες στα κρεατικά και τα άσπρα δημητριακά. Στη θέση τους μπορείς να καταναλώσεις ψητή άπαχη πρωτεΐνη, δημητριακά ολικής άλεσης και να προσθέτεις μία κουταλιά της σούπας ωμό ελαιόλαδο στα μαγειρευτά φαγητά, αφού τα έχεις μαγειρέψει.

Άρχισε να μετράς το λάδι που βάζεις στη σαλάτα. Μπορεί η σαλάτα να είναι το ιδανικό πιάτο τώρα το καλοκαίρι για αδυνάτισμα, αλλά αν σκεφτείς ότι μία κουταλιά της σούπας σού δίνει 140 θερμίδες, μπορεί αν το παρακάνεις να βγεις εντελώς από τον στόχο σου. Το ελαιόλαδο κάνει καλό, αλλά το πολύ απλά σε παχαίνει.

Περιόρισε το αλκοόλ. Ναι, είναι λογικό να θέλεις να είσαι κάθε βράδυ έξω, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να σαμποτάρεις την προσπάθειά σου! Τα cocktails είναι θερμιδικές βόμβες –και το πιο light από αυτά είναι το mojito με 150 θερμίδες περίπου. Προσπάθησε να αποφύγεις το καθημερινό αλκοόλ και προτίμησε λευκό κρασί, τζιν ή βότκα με στυμμένο λεμόνι. Αν οι φίλες σου επιμένουν για δεύτερο γύρο, πιες ένα ανθρακούχο νερό με φέτες λεμονιού ή, αν γνωρίζεις εξ αρχής τις προθέσεις τους, ξεκίνησε τη βραδιά σου με ένα αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη και συνέχισε με το αλκοολούχο ποτό σου.

SOS για τις «υγρές» θερμίδες! Εκτός από το αλκοόλ, το καλοκαίρι μπορεί να σε δελεάσουν οι γρανίτες, τα milkshakes, οι χυμοί και τα ροφήματα καφέ. Μείνε μακριά τους, εφόσον δεν έχουν κάποια ιδιαίτερα θρεπτική αξία και συγχρόνως έχουν χαμηλό βαθμό κορεσμού.

Mείωσε τους υδατάνθρακες που προσλαμβάνεις. Οι υδατάνθρακες είναι ο συνήθης ύποπτος για τα κιλά σου και ειδικά τώρα που βιάζεσαι, θα πρέπει να είσαι αποφασιστική. Δεν υπάρχει λόγος να τους αποβάλεις εντελώς από τη διατροφή σου, αλλά και πάλι δεν είναι δίαιτα το να τρως πρωί και βράδυ τοστ και το μεσημέρι μακαρόνια ή γεμιστά με ρύζι. Ο ρόλος των υδατανθράκων είναι να σου δίνουν ενέργεια, οπότε, αν ο οργανισμός σου δεν τους χρησιμοποιήσει, τότε πιθανότατα θα τους αποθηκεύσει με τη μορφή λίπους. Προσοχή, λοιπόν, στην ποσότητα που θα καταναλώσεις.

Mην ξεχνάς τις πρωτεΐνες! Ιδανικά, σε κάθε κυρίως γεύμα πρέπει να έχεις μία πηγή πρωτεΐνης, την οποία θα την βρεις στο κρέας, το κοτόπουλο, το ψάρι, το αυγό, στα όσπρια και τα γαλακτοκομικά. Ειδικά αν γυμνάζεσαι, η πρωτεΐνη θα ενισχύσει το μυϊκό σου σύστημα και συγχρόνως θα σε βοηθήσει στο αδυνάτισμα.

Aύξησε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών. Χάρη στις φυτικές τους ίνες θα σε κρατούν χορτάτη και θα βοηθήσουν στην καλή λειτουργία του πεπτικού σου συστήματος ώστε να αποφύγεις τα πρηξίματα. Θα μπορούσες μάλιστα να αντικαταστήσεις κάποια γεύματα με αυτά.

Περιόρισε το αλάτι στο οποίο οφείλεται η κατακράτηση υγρών. Βάλε μυρωδικά και λεμόνι στο φαγητό για νοστιμιά και θα δεις μεγάλη διαφορά στην κυτταρίτιδα.

Πρόσεξε τη μερίδα σου! Για να χάσεις κιλά, εκτός από την ποιότητα των τροφών, μεγάλο ρόλο παίζει και η ποσότητά τους. Προσπάθησε να γεμίζεις το μισό πιάτο σου με σαλάτα και στο υπόλοιπο να βάζεις το φαγητό σου.

Ενυδατώσου για τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού σου και για να έχεις λαμπερό δέρμα. Το νερό και όλα τα υγρά, π.χ. παγωμένο τσάι ή ανθρακούχο νερό, θα καλύψουν σε μεγάλο βαθμό την πείνα σου και θα προωθήσουν τη λιποδιάλυση. Προσοχή στους πολλούς καφέδες, επειδή είναι διουρητικοί και μπορεί να φέρουν τα αντίθετα αποτελέσματα.

Για κάθε μικρή αλλαγή που βλέπεις στο σώμα σου και για κάθε πρόοδο που κάνεις στη διατροφή σου, μην ξεχνάς να επιβραβεύεις τον εαυτό σου που προσπάθησε και τα κατάφερε! Το πώς αισθάνεσαι για σένα έχει μεγαλύτερη σημασία από το πώς φαίνεσαι και αν έχεις κάνει το καλύτερο για το σώμα σου, σίγουρα θα λάμπεις!

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Τα σνακ με ελάχιστες θερμίδες που θα σου κόψουν την πείνα!!

10 πράγματα που επιβραδύνουν το μεταβολισμό!!! Προσοχή!

Αδυνάτισε το καλοκαίρι: Oι 10 τροφές-μπαλαντέρ για να χάσεις εύκολα κιλά

Τα καλύτερα μας σήμερα:

«Θέλει να μου πάρει τον Γιαννάκη και να…»: Το πρωτοφανές ξέσπασμα της Αλίκης για τον Παπαμιχαήλ επί σκηνής

Γενέθλια σήμερα για τη Δέσποινα Βανδή -Πόσο ετών γίνεται;

Δύσκολες ώρες για αγαπημένη ηθοποιό – Η σπάνια ασθένεια από την οποία πάσχει

loading...