Αν στους στόχους σου για το 2016 είναι να τρως πιο υγιεινά και να ξοδεύεις λιγότερα χρήματα, υπάρχει ένας εύκολος να τους επιτύχεις και τους δύο ταυτόχρονα: Σταμάτα να παραγγέλνεις απ’ έξω το μεσημεριανό φαγητό.

Άρχισε να φέρνεις μαζί σου το μεσημεριανό και δεν θα γλιτώσεις απλά εκατοντάδες ευρώ, αλλά θα έχεις και τον απόλυτο έλεγχο του τι βάζεις μέσα στο σώμα σου.

Υπολόγισε πόσο κοστίζει το φαγητό σου

Δείτε ακόμη: Kαλοί και κακοί υδατάνθρακες – Τελικά παχαίνουν;

Δεν το πιστεύεις ότι θα γλιτώσεις πολλά χρήματα αν σταματήσεις να παραγγέλνεις; Υπολόγισε πόσο σου κοστίζει το μεσημεριανό σου για τις επόμενες δύο εβδομάδες. Φάε ότι θα έτρωγες κανονικά και σημείωνε τι έχεις παραγγείλει και πόσο έκανε. Ένα σάντουιτς με γαλοπούλα από το κοντινό delivery μπορεί να έχει και 4 ευρώ! Αν όμως φτιάξεις μόνη σου το σάντουιτς από το σπίτι, δεν θα σου κοστίσει παραπάνω από μισό ευρώ!

Προετοίμασε το μεσημεριανό σου το προηγούμενο βράδυ

Αυτό είναι μια απαραίτητη και βολική συνήθεια. Την ώρα που μαζεύεις τα βραδινά πιάτα, σκέψου τι θα πάρεις μαζί σου στη δουλειά την επόμενη μέρα. Ακόμη πιο εύκολο, σκέψου τι θα φας το επόμενο μεσημέρι όταν φτιάχνεις το δείπνο. Απλά αύξησε κατά μία μερίδα την ποσότητα. Π.χ. μπορείς να ψήσεις ένα επιπλέον φιλέτο κοτόπουλο, να το κόψεις φέτες και να το συνοδέψεις με μια χορταστική πράσινη σαλάτα.

Μαγείρεψε το αγαπημένο σου φαγητό

Φτιάξε υγιεινά και νόστιμα γεύματα. Μην περιορίζεις εσύ τον εαυτό σου γιατί πραγματικά δεν υπάρχουν περιορισμοί. Αν αγαπάς το φιστικοβούτυρο, ένα σάντουιτς με φιστικοβούτυρο και μέλι ή μαρμελάδα μπορεί να είναι το μεσημεριανό σου! Αν είσαι τύπος των λαχανικών, βράσε μπρόκολο, κουνουπίδι, καρότα και ό,τι άλλο σου αρέσει και μαζί με βραστές πατάτες έχεις μια χορταστική και υγιεινή σαλάτα.

Εκμεταλλεύσου το μεσημέρι για να φας κάτι υγιεινό
Σκέψου πως όταν παίρνεις ταγεράκι έχεις ήδη περιορισμένη ποσότητα. Κάνε και τις πιο υγιεινές επιλογές της ημέρας και έχεις αμέσως αμέσως ένα σούπερ υγιεινό γεύμα μέσα στην ημέρα σου.

Έξυπνο πακετάρισμα
Κανείς δε θέλει ένα πανιασμένο σάντουιτς ή μια μαραμένη σαλάτα. Όταν βάζεις μια ζουμερή ντομάτα δίπλα σε μια φέτα ψωμί, το ψωμί θα μουλιάσει. Πάρε τις φέτες της ντομάτας σε χωριστό σακουλάκι για να τις βάλεις στο σάντουιτς την ώρα που θα το φας.

Όταν φτιάχνεις μια σαλάτα, βάζε τα συστατικά σε στρώσεις, με τα πιο σκληρά π.χ. μπρόκολο, καρότα, στον πάτο και τα πιο μαλακά επάνω π.χ. τυρί, ντομάτες. Και βάλε τη βινεγκρέτ σε ένα βαζάκι σάλτσας που θα αναμίξεις με τη σαλάτα σου πριν τη φας.

Ένα αποφασίσεις να παίρνεις έτοιμο φαγητό από το σπίτι σου, προμηθεύσου βολικά πλαστικά δοχεία ή δοχεία μιας χρήσης σε διάφορα μεγέθη. Απλά εάν είναι να ζεστάνεις το φαγητό, βεβαιώσου ότι μπαίνουν στο φούρνο μικροκυμάτων.

Γέμισε το ψυγείο σου
Όταν έχεις στο σπίτι τα απαραίτητα υλικά είναι πολύ εύκολο να προετοιμάσεις τα γεύματα της εβδομάδας. Τη μία εβδομάδα πάρε αραβικές πίτες ή τορτίγιες και απόλαυσέ τες με την αγαπημένη σου γέμιση, διαφορετική κάθε μέρα.

Την άλλη εβδομάδα πάρε μπαγκέτες και φτιάξε σάντουιτς στην αρχή της εβδομάδας ενώ κόψε τη και κάνε κρουτόν για τις σαλάτες σου ή τη σούπα στο τέλος της εβδομάδας που θα έχει ξεραθεί!

Αν δεν έχεις χρόνο να κόβεις σαλάτα, αγόρασε έτοιμο κομμένο μείγμα από το σούπερ μάρκετ και πρόσθετε κάθε πρωί τα υλικά που σου κάνουν «κλικ»: τυρί, αλλαντικά ή αποξηραμένα φρούτα. Εννοείται πως θα έχεις φρέσκα φρούτα στο ψυγείο σου για υγιεινά και εύκολα σνακ.

Δείτε ακόμη: Βότανα που κόβουν την όρεξη – Θεαματικά αποτελέσματα

Μην σνομπάρεις τα απομεινάρια
Το φαγητό που έμεινε από το χθεσινό δείπνο μπορεί να γίνει το επόμενο γεύμα στη δουλειά σου.

Σούπα, ψητό κρέας, μαγειρεμένα ζυμαρικά και κιμάδες είναι εύκολο να ζεσταθούν ξανά στην κουζίνα του γραφείου και να απολαύσεις ένα χορταστικό σπιτικό φαγητό αντί να πρέπει να παραγγείλεις απ’ έξω.

Εάν δεν είναι αρκετά, δείξε δημιουργικότητα: πρόσθεσε το υπόλοιπο κρέας ή κοτόπουλο σε σάντουιτς με μουστάρδα, κάνε με τις πατάτες φούρνου πατατοσαλάτα, και γενικά αυτοσχεδίασε έξυπνα!

Δύο είναι καλύτερα από έναν
Συνεννοήσου με μια συνάδελφο να φέρνετε εναλλάξ η κάθε μία φαγητό για δύο!

Έτσι θα έχεις την προετοιμασία του μεσημεριανού μόνο τις μισές μέρες της εβδομάδας ενώ τις υπόλοιπες το μεσημεριανό θα είναι μια ευχάριστη έκπληξη!

Για να μην είναι δυσάρεστη η έκπληξη, βέβαια, συζητήστε σε γενικές γραμμές ένα μενού που θα αρέσει και στις δυο σας.

Μην τρως στο γραφείο
Αν συνήθιζες να βγαίνεις για να παίρνεις το μεσημεριανό σου, ως μια ευκαιρία να κάνεις και ένα διάλειμμα, μην τρως το σπιτικό μεσημεριανό σου καθισμένη μπροστά στον υπολογιστή.

Πάρε το σακουλάκι σου και βγες έξω, σε ένα πάρκο αν έχεις κοντά στη δουλειά σου ή περπατώντας αν τρως κάτι εύκολο. Αν δεν γίνεται να φας στο χέρι, κάνε ένα σύντομο π

Μην το κάνεις ψυχαναγκαστικά
Ναι, να φέρνεις το μεσημεριανό σου στο γραφείο αλλά μια στο τόσο δεν πειράζει να παραγγέλνεις απ’ έξω!

Δείτε ακόμη: Δίαιτα αποτοξίνωσης 3 ημερών για να βρείς ξανά τη φόρμα σου…!

loading...