Aπό τη Μαίρη Στραβοράβδη, Life coach, σύμβουλο προσωπικής ανάπτυξης

Η ψυχολογική υποστήριξη και η συστηματική ενδυνάμωση είναι απαραίτητες για την αλλαγή διατροφικών συνηθειών που οδηγούν σε απώλεια βάρους.

Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν νέες μελέτες, που επιβεβαιώνουν ότι η ψυχολογική υποστήριξη είναι χρήσιμη για να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα στο σημείο που γεννιέται. Η υπόθεση «αδυνάτισμα» είναι πια θέμα ολόκληρης ομάδας ειδικών. Η εποχή της απλής συνταγογράφησης μιας δίαιτας αδυνατίσματος έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Χρειάζεται πολύπλευρη προσέγγιση για να λυθεί ένα πρόβλημα πολυπαραγοντικό, όπως αυτό της παχυσαρκίας.

Αναδιοργάνωσε τη σκέψη σου!
Σημαντικό κομμάτι της αλλαγής είναι η αναδιοργάνωση της σκέψης. Εξετάζοντας όλα όσα πιστεύεις για τον εαυτό σου και μεταβάλλοντας σταδιακά αρνητικές σκέψεις –που πιθανά μπλοκάρουν τη διαδικασία απώλειας βάρους–, καταλήγεις να μαθαίνεις και να εφαρμόζεις νέους τρόπους δράσης. Έτσι, κάνεις την προσπάθειά σου πιο αποτελεσματική και ξεφεύγεις από την παγίδα της αίσθησης της αδυναμίας.

Άλλαξε διατροφικές συνήθειες!
Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαντάζεσαι, αρκεί να μπορέσεις να αντικαταστήσεις επιβλαβείς για την υγεία σου διατροφικές συνήθειες με άλλες περισσότερο επωφελείς. Με λίγα λόγια, να αποκτήσεις τον έλεγχο πάνω στις διατροφικές συνήθειες και όχι μόνο. Στόχος είναι να καταφέρεις να διατηρήσεις τα καλά αποτελέσματα και να μεταβάλεις τις συνήθειες που προκάλεσαν το πρόβλημα.

Ενεργοποίηση και δράση!
Η ενεργοποίηση –ψυχική και σωματική– είναι απαραίτητη για να αντιμετωπιστεί με υπευθυνότητα το θέμα της απώλειας κιλών και της θέσπισης σωστών τρόπων διατροφής. Ενεργοποιήσου για να αντιμετωπίσεις με επιτυχία το πρόβλημά σου!

Τι άλλο μπορείς να κάνεις;
– Συνεδρίες με ειδικό σχετικά με τη διατροφή και τη σωματική άσκηση.
– Παρατήρησε τον εαυτό σου. Πότε τρως πιο πολύ, τι είδος φαγητού προτιμάς, ποιες είναι οι διατροφικές σου συνήθειες.
– Κατάγραψε τρόπους που θα σε βοηθήσουν να ξεπεράσεις τις δύσκολες στιγμές σου, τότε που στρέφεσαι στο φαγητό.
– Τήρησε ημερολόγιο σχετικά με τις τροφές που κατανάλωσες, το μέρος, τις σκέψεις και τα συναισθήματα που προκλήθηκαν.
– Χώρισε τον αρχικό στόχο σου σε επιμέρους βήματα.
– Ψώνιζε πάντα με λίστα.
– Φύλαξε τα τρόφιμα εκτός του οπτικού σου πεδίου.
– Άλλαξε συνήθειες κατά την ώρα του φαγητού.
– Καθόρισε ένα σύστημα ανταμοιβής για τους μικρούς στόχους που κατορθώνεις να ολοκληρώνεις.

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Τα σνακ με ελάχιστες θερμίδες που θα σου κόψουν την πείνα!!

10 πράγματα που επιβραδύνουν το μεταβολισμό!!! Προσοχή!

Αδυνάτισε το καλοκαίρι: Oι 10 τροφές-μπαλαντέρ για να χάσεις εύκολα κιλά

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή ποζάρει χωρίς ίχνος μακιγιάζ και τρελαίνει το διαδίκτυο! Πώς σας φαίνεται;

Συμβαίνει τώρα: Στο μαιευτήριο Βουτσάς-Κατσαβού -Το γλυκό μήνυμα του ζευγαριού (Photo)

Η νευρική ανορεξία «χτύπησε την πόρτα» πανέμορφης ηθοποιού: Είναι πλέον σκιά του εαυτού της! (PHOTOS)

loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ