Μπορείς να φας άφοβα αυτό το νόστιμο σνακ με τις ελάχιστες θερμίδες ακόμη και πριν τον ύπνο!

Το βράδυ, μια-δυο ώρες μετά το δείπνο, μας πιάνουν συνήθως λιγούρες και αν δεν προσέξουμε μπορεί να υποκύψουμε στον πειρασμό του junk food.

Δείτε ακόμη: Τι κρύβουν οι λιγούρες σου; Διάβασε αυτό πριν ανοίξεις το ψυγείο…

Υπάρχει όμως ένα σνακ που το θεωρούμε παχυντικό και ανθυγιεινό, αλλά αν φτιαχτεί με σωστό τρόπο, θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις τη φόρμα σου ακόμη κι αν το φας πριν ξαπλώσεις. Και δεν είναι άλλο από το ποπ κορν! Οι υδατάνθρακες που περιέχει βοηθούν στην έκκριση της τρυπτοφάνης, ενός αμινοξέος που είναι βασικό δομικό στοιχείο της σεροτονίνης, του νευροδιαβιβαστή που προκαλεί ευεξία και χαλάρωση πριν τον ύπνο!

Αυτό που κάνει παχυντικό το ποπ κορν είναι ο τρόπος μαγειρέματος. Αν τα φτιάξεις στο σπίτι με πολύ λίγο λάδι και χωρίς βούτυρο, έχεις ένα πολύ ελαφρύ σνακ με λίγες θερμίδες, αφού τα τρία φλιτζάνια έτοιμο ποπ κορν έχουν μόλις 93 θερμίδες. Βάζεις λίγες σταγόνες λάδι (ηλιέλαιο ή ελαιόλαδο) σε μια ψηλή κατσαρόλα με καπάκι, μέχρι να καλυφθεί ίσα ίσα ο πάτος όταν το λάδι ζεσταθεί, σε δυνατή φωτιά. Ρίχνεις τα ποπ κορν σου, κλείνεις το καπάκι περιμένεις να σκάσουν τα πρώτα χαμηλώνεις τη φωτιά και είναι έτοιμα! Απόφυγε το πολύ αλάτι που κάνει κατακράτηση υγρών.

Δεν είναι τυχαίο πως σταρ, όπως η Madonna που προσέχει πολύ τη διατροφή της, αγαπά το ποπ κορν και το περιλαμβάνει στο διατροφικό της πρόγραμμα, όπως και στων παιδιών της.

Δείτε ακόμη: Αυτό είναι το SUPER απολαυστικό smoothie που… νικάει τις λιγούρες!

Για έξτρα γεύση μπορείτε να πασπαλίσετε τα ποπ κορν σας με κάποιο καρύκευμα της αρεσκείας σας. Γλυκιά πάπρικα, ρίγανη, κάρυ ή ότι άλλο σας αρέσει. Τα γλυκά ποπ κορν (όπως τα καραμελωμένα) δυστυχώς πρέπει να τα αποφύγετε γιατί περιέχουν πολλή ζάχαρη άρα και πολύ περισσότερες θερμίδες.

Καλή απόλαυση!

loading...