Η Δίαιτα Καύσης Λίπους ή δίαιτα Fat Smash (The Fat Smash Diet) σχεδιάστηκε από τον  Ίαν Κ. Σμιθ, M.D., συντάκτη θεμάτων υγείας και ιατρικού σύμβουλου. «Σχεδιάστηκε για ανθρώπους που θέλουν να χάσουν πάνω από 11 κιλά» όπως εξηγεί ο ίδιος, ενώ  η εξέλιξή της, δίαιτα Extreme Fat Smash απευθύνεται σε όσους θέλουν να χάσουν 4,5 με 11 κιλά σε μικρό χρονικό διάστημα.

H φιλοσοφία της δίαιτας Fat Smash

Η δίαιτα Fat Smash έχει 3 κύκλους, καθένας από τους οποίους διαρκεί 7 μέρες. Όλοι τους περιορίζουν αυστηρά τι και πόσο μπορείς να φας.

Ο 1ος κύκλος έχει εξαιρετικά χαμηλές θερμίδες (800 με 900 την ημέρα).
Ο 2ος παρέχει λίγο περισσότερες επιλογές τροφής, καθώς και την εναλλακτική του να τρως τρεις κουταλιές της σούπας τυρί κότατζ και μία φιστικοβούτυρο την ημέρα. Εάν έχεις κι άλλο βάρος να χάσεις, όταν συμπληρώσεις τους πρώτους δύο κύκλους, πρέπει να τους επαναλάβεις μέχρι να φτάσεις στο στόχο σου.
Μόνο τότε μπορείς να προχωρήσεις στον 3ο κύκλο (που έχει περισσότερες επιλογές αλλά και άσκηση) και τέλος στη φάση της συντήρησης.

dd

Πώς θα την προσαρμόσεις στα μέτρα σου

– Αγάπησε τα λαχανικά: Στα θετικά της συγκαταλέγεται η έμφαση που δίνει στα πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά στοιχεία φρούτα και λαχανικά. Σε μελέτες έχει αποδειχτεί ότι αυτές οι τροφές, που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και νερό, σε διατηρούν πιο χορτάτη,βοηθώντας να τρως λιγότερες θερμίδες συνολικά.

– Αύξησε τις θερμίδες: Ενώ οι επιλογές των τροφών σε αυτή τη δίαιτα είναι λογικές και υγιεινές, θα χρειαστεί τελικά να φας λίγο παραπάνω.Ένας εύκολος τρόπος για να τη «διορθώσεις» είναι να αυξήσεις τις μερίδες ή να προσθέσεις ένα με δύο σνακς επιπλέον, ώστε να φτάσεις συνολικά τις 1.200 θερμίδες τουλάχιστον ημερησίως. Αυτό θα σε βοηθήσει να χάσεις γρήγορα κιλά, ενώ η ενέργεια και ο μεταβολισμός σου θα διατηρηθούν σε υψηλά επίπεδα.

– Ασκήσου: Οι αεροβικές ασκήσεις και το γρήγορο περπάτημα θα επιταχύνουν το κάψιμο λίπους.

Για να έχει επιτυχία η δίαιτα Fat Smash…
…Μην την ακολουθήσεις για περισσότερο από ένα μήνα. Επειδή η δίαιτα Fat Smash είναι τόσο περιοριστική ως προς τα είδη και τις ποσότητες τροφής που μπορείς να φας, δεν μπορεί να παραταθεί μακροπρόθεσμα.Μπορεί εύκολα να βαρεθείς και να επαναστατήσεις με ένα κουτί μπισκότα. Επιπλέον, δε θα έχεις αρκετή ενέργεια για να τα βγάλεις πέρα με τις καθημερινές υποχρεώσεις, πολύ περισσότερο να κάνεις μία ώρα ή και παραπάνω αεροβική άσκηση.

Ενδεικτικό μενού μας ημέρας

Πρωινό

170 γραμμ. γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, 1/2 φλιτζ. φράουλες.

Δεκατιανό

1 μικρή πράσινη σαλάτα, 1/2 φλιτζ. φρούτα.

Μεσημεριανό

1 μπιφτέκι λαχανικών, 1/2 φλιτζ. φακές.

Απογευματινό

10 κάσιους.

Βραδινό

120 γραμμ. μοσχαρίσια μπριζόλα, 2 μερίδες ψητά λαχανικά.

 

Δείτε ακόμη στο Youweekly.gr

Η νέα επαναστατική μέθοδος αδυνατίσματος: Χάσε όλα τα περιττά κιλά με τη eurodiet

Το συστατικό που απογειώνει τη διατροφή και την υγεία σου- Πόσο συχνά το εντάσσεις στη δίαιτά σου;

Οι πιο χορταστικές και υγιεινές μπάρες δημητριακών που θα βοηθήσουν τη δίαιτά σου

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Την σάπισε στο ξύλο: Άγριος τσακωμός για πασίγνωστη ηθοποιό και τον σύντροφό της σε παραλία της Μυκόνου! (PHOTOS)

Η κόρη του Βουτσά ξεσπάει δημοσίως: «Ο μπαμπάς μου, έλεγε πως είμαι κοντή και χοντρή και δεν θα γίνω ηθοποιός..»

7 φορές που η Ελένη Μενεγάκη παραδέχθηκε στον αέρα τον έρωτα της για τον Παντζόπουλο!

loading...