Με την δίαιτα των τεσσάρων ήμερών γίνετε 5,5 κιλά ελαφρύτεροι μέσα σε 4 ημέρες!

Μια δίαιτα 4 ημερών για τον αρχάριο που θέλει απαλό ξεκίνημα.Μενού:

Ημέρα 1:
Πρωινό: 1 αυγό βραστό καλά βρασμένο, 1/2 πορτοκάλι.
Μεσημεριανό: 100 γραμμάρια τόνου σε νερό, 100 γραμμάρια σαλάτα, 2 ραπανάκια.
Βραδινό: 1/2 φλιτζάνι σπανάκι, 170 γραμμάρια στήθος κοτόπουλου, 1/2 ντομάτα, 1/2 μήλο.

Ημέρα 2:
Πρωινό: 1/2 ποτήρι φυσικό γιαούρτι, 1/2 γκρέιπφρουτ.
Μεσημεριανό: 2 καλά βραστά αυγά, 1/2 ντομάτα, αγγούρι.
Βραδινό: 170 γραμμάρια κρέας χάμπουργκερ, 6 φύλλα μαρουλιού, 1/2 φλιτζάνι φράουλες.

Ημέρα 3:
Πρωινό: 100 γραμμάρια κοτόπουλο / Σολωμό, 1 αγγούρι.
Μεσημεριανό: 170 γραμμάρια στήθος κοτόπουλου ή άπαχο μοσχάρι.
Βραδινό: 1/2 φλιτζάνι κολοκυθάκια, 2 φύλλα μαρουλιού, 1/4 φλιτζάνι σταφύλια.

Ημέρα 4:
Πρωινό: 1/2 φλιτζάνι τυρί cottage, 1/2 παπάγια ή πεπόνι.
Μεσημεριανό: 28 γραμμάρια τυρί, 1 λεπτή φέτα φρυγανισμένο ψωμί, 1 ντομάτα.
Βραδινό: 224 γραμμάρια χωρίς πέτσα κοτόπουλο ή στήθος γαλοπούλας, 2 κλωνάρια σέλινο, 1 ραπανάκι. 1 μανταρίνι ή 1/2 πορτοκάλι.

Δείτε ακόμη: Η επαναστατική δίαιτα των 2 ημερών που σταματά την λαιμαργία!

Δείτε ακόμη: Δίαιτα αποτοξίνωσης 3 ημερών για να βρείς ξανά τη φόρμα σου…!

Δείτε ακόμη: Η Δίαιτα των 7 ημερών: Χάσε 5 κιλά σε μία εβδομάδα!

Δείτε ακόμη: Ξεχάστε όλα όσα ξέρατε για τις δίαιτες! Η γκουρού του fitness έχει τη δίαιτα που θα αλλάξει ριζικά τη ζωή σας!

loading...