Επιμέλεια: Έρρικα Λευθέρη

Σίγουρα δεν στερούνται σε υλικά και κατ’επέκταση σε θερμίδες. Με τα κατάλληλα tips θα μπορέσεις να τα απολαύσεις χωρίς τύψεις!

Βρισκόμαστε μια ανάσα από τα Χριστούγεννα. Μια χρονιά φτάνει στο τέλος της και ένα πολλά υποσχόμενο νέο έτος έρχεται. Η ευκαιρία να γίνουμε και πάλι παιδιά είναι εδώ. Να χαρούμε, να διασκεδάσουμε, να δούμε αγαπημένα πρόσωπα και φυσικά να γευτούμε υπέροχες λιχουδιές. Τα εορταστικά τραπέζια ακολουθούν το ένα μετά το άλλο και τα γλυκίσματα είναι άκρως δελεαστικά και βρίσκονται παντού. Τι γίνεται όμως με τις θερμίδες;

Πώς θα καταφέρεις να συγκρατηθείς και να μην υποκύψεις στον πειρασμό να καταναλώσεις μεγάλες ποσότητες; Αν, μάλιστα, είσαι επιρρεπής και τρως και από ένα γλυκάκι κάθε φορά που περνάς μπροστά από την τραπεζαρία, τότε το νέο έτος μπορεί να σε βρει με 3-4 κιλά επιπλέον. Σκέψου τι θα συμβεί αν αυτό επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο. Δεν χρειάζεται πανικός! Με τον σωστό προγραμματισμό είναι σίγουρο ότι θα βγεις νικήτρια.

Μελομακάρονα: 150/τμχ

Τσουρέκι με γέμιση: 300/ λεπτή φέτα

Gingerbread cookies: 90/τμχ

Τσουρέκι: 150/ λεπτή φέτα

Βασιλόπιτα: από 250 έως και 500/ κομμάτι

Πανετόνε: 170/ φέτα

Δίπλες: 250/ τμχ

Κουραμπιέδες: 200/τμχ

Κουλουράκια: 100/τμχ

Χρήσιμα tips που θα σε βοηθήσουν:

  • Δοκίμασε να φτιάξεις σπιτικά γλυκά με υποκατάστατο ζάχαρης ή στέβια
  • Αν καλέσεις φίλους στο σπίτι για φαγητό μοίρασέ τους τα γλυκά που περίσσεψαν για να τα πάρουν στο σπίτι. Σε περίπτωση που αισθάνεσαι άβολα, μπορείς να τα βάλεις σε όμορφα κουτάκια και να τα δέσεις με μια κορδέλα ή ένα γούρι.
  • Αν μετάμ τις γιορτές μείνουν γλυκά στο σπίτι προσκάλεσε τις φίλες σου για καφέ ή κέρασε τους συναδέρφους σου. Θα το εκτιμήσουν ιδιαίτερα.
  • Μην διστάσεις να πετάξεις κάτι αν έχει περάσει αρκετός καιρός.
  • Τοποθέτησε τα γλυκά σε κάποιο σημείο του σπιτιού όπου δεν πηγαίνεις συχνά ή καλύτερα βάλτα μέσα σε ένα μπολ αδιαφανές.
  • Προσπάθησε αυτές τις ημέρες να αυξήσεις τη φυσική σου δραστηριότητα για να εξισορροπήσεις τις επιπλέον θερμίδες που θα προσλάβεις.
  • Μην ξεχνάς να πίνεις αρκετό νερό και επιχείρησε να περιορίσεις το αλκοόλ, το οποίο διαταρράσει το σάκχαρό σου και δεν είναι ιδανικός συνδυασμός μαζί με τα γλυκά.
  • Απόλαυσε κάθε λιχουδιά χωρίς τύψεις και κάθε φορά που αρνείσαι κάποιο κέρασμα να έχεις στο νου σου ότι με αυτόν τον τρόπο κάνεις καλό στην υγεία σου.
  • Η μαγεία των Χριστουγέννων δεν έχει καμία σχέση με την κατανάλωση φαγητού ή γλυκού.

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Απίστευτο κολπάκι! Ο μόνος τρόπος για να μην ζαλιστείς από το ποτό στις γιορτές!

Είναι σοβαρό! Αυτό θα σου συμβεί αν δεν αλλάζεις πολύ συχνά εσώρουχο!

Αν έχεις αυτά τα 7 πράγματα στο μπάνιο σου, πέταξέ τα αμέσως!

 

 

loading...