Από τη Χριστίνα Μπαλαμώτη

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και κάθε γυναίκα ονειρεύεται να απαλλαγεί από την όψη «φλοιού πορτοκαλιού». Το μυστικό κρύβεται στις διατροφικές επιλογές κάθε ημέρας.

Τα ισχυρότερα όπλα κατά της κυτταρίτιδας είναι το τρίπτυχο σωστή ενυδάτωση – αποφυγή νατρίου – πρόσληψη καλίου. Ίσως να ξεχνάς να πιεις νερό ή να μην σου αρέσει, αλλά χωρίς αυτό δεν θα μπορέσεις ποτέ να απαλλαγείς από τον ύπουλο εχθρό που κρύβεται κάτω από την επιδερμίδα σου. Η λήψη υγρών είναι απαραίτητη διότι ενυδατώνει τον οργανισμό, επιτρέπει την ανανέωση των κυτταρικών υγρών, διευκολύνοντας έτσι τον μεταβολισμό όλων των θρεπτικών συστατικών που καθημερινά λαμβάνουμε μέσα από τη διατροφή μας.

Το νάτριο, ή αλλιώς αλάτι, προκαλεί κατακρατήσεις και επιδεινώνει την όψη «φλοιού πορτοκαλιού». Το νάτριο υπάρχει και σε κρυφές πηγές, όπως είναι το κρέας και τα τυριά αλλά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα του εμπορίου. Όσο όμως πρέπει να αποφεύγεις το αλάτι, τόσο χρειάζεται να εντάξεις το κάλιο στη διατροφή σου, που απομακρύνει τις κατακρατήσεις. Κάλιο θα βρεις στην ντομάτα, στο μέλι, στην μπανάνα και στο πορτοκάλι.
Σώμα χωρίς κυτταρίτιδα ΤΩΡΑ!

Μενού 12 πόντων

1η + 4η ημέρα

ΠΡΩΙΝΟ, 1,5 πόντος: 1 φλ. τσάι πράσινο, 2 φρυγανιές + 2 κγλ μέλι

ΠΡΟΓΕΥΜΑ, 1,5 πόντοι: 1 φλ χυμό πορτοκάλι

ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ (μπορεί να γίνει μεσημέρι ή βράδυ), 5,5 πόντοι: 280 γρ ρύζι ανάμικτο με λαχανικά, 1 πιάτο τοματοσαλάτα, 3 κγλ ελαιόλαδο

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ, 1,5 πόντοι: 1 μπανάνα

ΑΛΛΟ ΓΕΥΜΑ, 2 πόντοι: 60 γρ σολομός, 1 πιάτο μαρούλι

2η ημέρα + 5η ημέρα

ΠΡΩΙΝΟ, 1,5 πόντος: 1 φλ. τσάι πράσινο,2 φρυγανιές + 2 κγλ μέλι

ΠΡΟΓΕΥΜΑ, 1,5 πόντοι: 1 φλ χυμό πορτοκάλι

ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ (μπορεί να γίνει μεσημέρι ή βράδι), 5,5 πόντοι: 360 γρ πατάτα βραστή,
1 πιάτο τοματοσαλάτα, 3 κγλ ελαιόλαδο

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ, 1,5 πόντοι: 1 μπανάνα

ΑΛΛΟ ΓΕΥΜΑ, 2 πόντοι: 1 παξιμάδι, 60 γρ. τομάτα

3η ημέρα + 6 ημέρα

ΠΡΩΙΝΟ, 1,5 πόντος: 1 φλ τσάι πράσινο, 2 φρυγανιές + 2 κγλ μέλι

ΠΡΟΓΕΥΜΑ, 1,5 πόντοι: 1 φλ χυμό πορτοκάλι

ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ (μπορεί να γίνει μεσημέρι ή βράδι), 5,5 πόντοι: 240 γρ μακαρόνια με 2 κς σάλτσα τομάτας, 1 πιάτο τοματοσαλάτα, 1 κγλ ελαιόλαδο

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ, 1,5 πόντοι: 1 μπανάνα

ΑΛΛΟ ΓΕΥΜΑ, 2 πόντοι: 1 κεσεδάκι γιαούρτι 2% με, 2 κγλ μέλι

7η ημέρα

ΠΡΩΙΝΟ, 1,5 πόντος: 1 φλ τσάι πράσινο, 2 φρυγανιές + 2 κγλ μέλι

 

ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ (μπορεί να γίνει μεσημέρι ή βράδι), 5,5 πόντοι: 280 γρ ρύζι ανάμικτο με λαχανικά, 1 πιάτο τοματοσαλάτα, 3 κγλ ελαιόλαδο

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ, 1,5 πόντοι: 1 μπανάνα

ΑΛΛΟ ΓΕΥΜΑ, 2 πόντοι: 1 αυγό βραστό, 1 πιάτο τοματοσαλάτα

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Μην αποχωρίζεστε τα γλυκά στη δίαιτα! Αυτά έχουν τις λιγότερες θερμίδες

Πώς να συνδυάσεις δίαιτα και έξοδο για φαγητό- Τι πρέπει να φας πριν και μετά το εστιατόριο

Μπαχαρικά και απώλεια βάρους! Ο μυστικός σου σύμμαχος είναι τα καρυκεύματα

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Ραγίζει καρδιές η Κέλλυ Σακάκου για τον θάνατο του συζύγου της: «Κοιμάμαι με αυτόν τον εφιάλτη…»

Το αληθινό κορμί της Ελεονώρας Μελέτη με μαγιό και χωρίς ρετούς! Τα συμπεράσματα δικά σας!

Σκάνδαλο στο παλάτι! Δείτε με ποιον έπιασαν την Kate Middleton να φλερτάρει – Έξαλλος ο Williams

loading...