Ένα λαχταριστό παγωτό μετά από κάθε γεύμα, σίγουρα δεν θα σε βοηθήσει να χάσεις κιλά, ήξερες όμως ότι για να καταφέρεις να αδυνατίσεις δεν είναι ανάγκη να διαγράψεις οριστικά τη ζάχαρη;Σύμφωνα με την συγγραφέα του βιβλίου ‘Lean Habits for Lifelong Weight Loss’ και διαιτολόγο, Georgie Fear, το πως η ζάχαρη θα επηρεάσει τα κιλά σου έχει να κάνει με το πότε τρως τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη, τα προϊόντα αλλά και με τι τα συνδυάζεις. Για να χάσεις κιλά, λοιπόν, χωρίς να στερηθείς τα αγαπημένα σου γλυκά, το Youweekly.gr σου προτείνει να ακολουθήσεις τους εξής 5 κανόνες:

1. Προτίμησε προϊόντα με φυσικά σάκχαρα και όχι προστιθέμενη ζάχαρη: Ένα φρούτο, όπως η μπανάνα που περιέχει ζάχαρη, έχει πολλά θρεπτικά συστατικά κι έχει λιγότερες θερμίδες. Έτσι είναι καλύτερα να προτιμήσεις ένα φρούτο από ένα ντόνατς.

2. Να καταναλώνεις τη ζάχαρη μαζί με φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και καλά λιπαρά: Αυτά τα τρία συστατικά μειώνουν την απορρόφηση της ζάχαρης από τον οργανισμό κι έτσι δεν σε αφήνουν να… πεινάς μισή ώρα μετά το φαγητό!

3. Να τρως ζάχαρη λίγο πριν ή λίγο μετά το γυμναστήριο: Η γυμναστική μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό σου να απαλλαχθεί από την υπερβολική ζάχαρη για αυτό εκμεταλλεύσου το και φάε το γλυκό πριν πας γυμναστήριο!

4. Μην βάζεις ζάχαρη στον καφέ: Είναι δύσκολο αλλά δυστυχώς ο καφές με τη ζάχαρη δεν αποτελούν καλό συνδυασμό. Η καφεΐνη εμποδίζει τον οργανισμό σου να επεξεργαστεί την ζάχαρη με αποτέλεσμα να παίρνεις κιλά πιο εύκολα.

5. Πες ‘ναι’ στην κανέλα: Αν βάζεις κανέλα στα τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη αλλά και γενικά στα φαγητά που μαγειρεύεις θα μειώσουν την ποσότητα σακχάρων στο αίμα σου με αποτέλεσμα να χάσεις βάρος πιο εύκολα!

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Το μυστικό για να απαλλαγείς από την κυτταρίτιδα βρίσκεται…στο πιάτο σου!

Αυτό είναι το μυστικό για να ΜΗΝ παίρνεις κιλά όταν ΔΕΝ κάνεις δίαιτα!

Πιο αδύνατη μέχρι… το βράδυ: Τα 10 insta-thin μυστικά που κάθε γυναίκα πρέπει να γνωρίζει!

loading...