Πως θα μείνεις πιστή στη δίαιτά σου για πολύ καιρό αν δεν μπορείς να πιεις έστω και λίγο αλκοόλ; Οι γιορτές των φίλων σου, τα γενέθλια και οι βραδινές έξοδοι γίνονται εφιάλτης αφού αισθάνεσαι περίεργα να παραγγέλνεις μόνο χυμούς (χωρίς ζάχαρη κι αυτούς!). Εμείς βρήκαμε 6 τρόπους για να μην χαλάσει το αλκοόλ τη δίαιτά σου και να καταφέρεις να χάσεις κιλά χωρίς να στερηθείς ούτε το αγαπημένο σου ποτό:

1.Με λίγο πάγο: Απόφυγε τα cocktails με πολλά συστατικά που είναι παχυντικά και περιέχουν ζάχαρη. Παρήγγειλε το αγαπημένο σου ποτό με λίγο πάγο ή φρέσκο χυμό αν δεν μπορείς να το πιεις σκέτο!

2.Επίλεξε το πιο light: Τα ποτά περιέχουν θερμίδες, ακριβώς όπως το φαγητό, για αυτό πάντα να επιλέγεις την πιο light εκδοχή ή το ποτό με τις λιγότερες θερμίδες.

3.Κόκκινο κρασί: Εάν λατρεύεις το κόκκινο κρασί, τότε είσαι από τις τυχερές. Το ποτό αυτό όχι μόνο κάνει καλό στην υγεία σου αλλά δεν περιέχει και πολλές θερμίδες.

4.Θέλεις cocktail; Προτίμησε κάποιο χωρίς ζάχαρη ή με φρέσκους χυμούς αντί για λικέρ ή παχυντικά συστατικά όπως σοκολάτα ή κρέμα γάλακτος.

5.Πιες τεκίλα! Κι όμως η τεκίλα παρόλο που είναι ένα δυνατό ποτό μπορεί, σύμφωνα με έρευνες, να μειώσει τα επίπεδα των σακχάρων στο αίμα, την χοληστερόλη αλλά και να σε βοηθήσει να χάσεις κιλά.

6.Γιόρτασε! Η σαμπάνια, ακριβώς όπως και το κρασί, κάνει καλό στην υγεία μας, δεν περιέχει δηλαδή ΄κενές’ θερμίδες. Μάλιστα, περιέχει μόλις 80 θερμίδες σε ένα ποτήρι!

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Η δίαιτα του… ύπνου! 4 τρόποι με τους οποίους ο ύπνος σε βοηθάει να χάσεις κιλά

Κι όμως, γίνεται! 5 τροφές που χορταίνουν χωρίς όμως να παχαίνουν

«Λιώστε» το λίπος στην κοιλιά με αυτό το απίστευτο ρόφημα πριν το πρωινό

loading...