Τα έχουμε πει χιλιάδες φορές. Δεν είναι ζωή αυτή; Δεν μπορώ να ανεχτώ άλλες αδικίες. Η συνάδερφος του διπλανού γραφείου να τρώει μακαρόνια με σάλτσα, τυρί, κρέας και ψωμί για να τα μαζέψει όλα κι εσύ να παλεύεις με γιαούρτι και βρώμη. Και να μην έχεις και αποτέλεσμα, αυτό είναι να σε τρελαίνει. Η ζυγαριά δε γίνεται να είναι ο φόβος σου.

Φυτικές ίνες
208110

Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, αυτό χρειάζεσαι. Με αυτόν τον τρόπο λαμβάνεις περισσότερη ενέργεια και είναι πολύ πιο εύκολη η πέψη. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε ω-3 λιπαρά οξέα, όπως οι ξηροί καρποί και τα λιπαρά ψάρια αυξάνουν τα επίπεδα των ενζύμων που συμμετέχουν στην οξείδωση του λίπους, ενώ ταυτόχρονα μειώνουν εκείνα που ενισχύουν την αποθήκευσή του.

Νερό

208110

Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων νερού κάνει έτσι κι αλλιώς καλό σε πολλούς τομείς της υγείας σου, οπότε δεν αποτελεί έκπληξη που βοηθά και στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού σου.

Πράσινο τσάι
208110
Περιέχει κατεχίνες και τις πολυφαινόλες οι οποίες επιδρούν στη διαδικασία της θερμογένεσης και της λιπόλυσης. Με ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι ο ρυθμός οξείδωσης (καύσης) του λίπους αυξάνεται 10% έως και μιάμιση ώρα μετά την κατανάλωσή του.

Ξύδι
208110
Εμποδίζει την αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα στου και καταπολεμά την συσσώρευση λίπους. Βάλε 2 κουταλιές της σούπας ξύδι καθημερινά στη σαλάτα σου και ενίσχυσε τον μεταβολισμό σου έως και 10%.

Κάμψεις

208110

Πριν από κάθε γεύμα πέσε στο πάτωμα και κάνε 20 push-ups. Όσο τρελό κι αν ακούγεται μπορεί να σε βοηθήσει. Οι σύντομες εκρήξεις της άσκησης μπορεί να οδηγήσουν καύση έως και 200 θερμίδων σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.

ladylike

 

loading...