Επειδή λοιπόν, είναι πιο πιθανό να φας κάτι που υπάρχει στον πάγκο της κουζίνας σου, όπως για παράδειγμα τα μπισκότα, προετοιμάσου για ένα πλάνο που θα σε βοηθήσει να ελέγξεις τις διατροφικές σου συνήθειες.

Καθάρισε τον πάγκο της κουζίνας σου. Αντί για μπισκότα ή πατατάκια, φρόντισε να έχεις πάντα ένα μπολ με φρέσκα φρούτα.

Βάλε σε γυάλινα βαζάκια προμαγειρεμένα λαχανικά, απλά κομμένα λαχανικά με λίγο ξύδι, ανάλατους ξηρούς καρπούς ή αποξηραμένα φρούτα (χωρίς έξτρα προσθήκη ζάχαρης), που θα ικανοποιήσουν την πείνα σου χωρίς περιττές θερμίδες και λίπη. Μία καλή λύση είναι και οι ξηροί καρποί, αλλά προτείνεται η κατανάλωση με μέτρο.

Πηγή: faysbook.gr

Δείτε ακόμη στο Youweekly.gr

Πρωινό: Αυτά τρως και ΔΕΝ σε αφήνουν να αδυνατίσεις!

Θες να έχεις ενέργεια για να χορέψεις με την ψυχή σου στο ρεβεγιόν; Μην πιεις καφέ, πιες αυτό!

Συναγερμός: Αυτή είναι η νέα γρίπη που αναμένεται να «χτυπήσει» στην Ελλάδα! Μεγάλη προσοχή

 

 

loading...