Ορισμένες τροφές έχουν εξαιρετικές ιδιότητες θερμογένεσης, δηλαδή μας βοηθούν να καίμε περισσότερες θερμίδες με κάθε μας μπουκιά!
Αυτό σημαίνει ότι ενισχύουν σημαντικά τις μεταβολικές διεργασίες του οργανισμού μας κι έτσι συμβάλλουν στο αδυνάτισμα χωρίς κόπο και με απόλυτα φυσικό τρόπο.

Δείτε ποιες είναι οι 5 τροφές που πρέπει να βάλετε στη ζωή σας σήμερα κιόλας.

1. Προϊόντα ολικής άλεσης

Χάσε κιλά και εξοικονόμησε χρήματα – Aναλυτικό διατροφολόγιο χαμηλού κόστους!

Το σώμα μας χρειάζεται να καταναλώσει τη διπλάσια ενέργεια – δηλαδή τις διπλάσιες θερμίδες – για να διασπάσει αυτές τις τροφές, ιδιαίτερα όσες είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως η βρώμη και το καστανό ρύζι, σε σύγκριση με τα επεξεργασμένα τρόφιμα.

2. Καθαρό κρέας

Η πρωτεΐνη μεταβολίζεται με αργό ρυθμό και για αρκετή ώρα. Καταναλώνουμε περίπου το 30% των θερμίδων του καθαρού κρέατος κατά την πέψη – δηλαδή για να μεταβολίσουμε ένα φιλέτο κοτόπουλο 300 θερμίδων καίμε αυτόματα 90 θερμίδες.

3. Γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά

Τρώς γλυκά τις «δύσκολες μέρες»; Δες το λόγο που το κάνεις και πως να το αντιμετωπίσεις!

Πλούσια σε ασβέστιο και βιταμίνη D, τα γαλακτοκομικά συμβάλλουν στην ανάπτυξη αλλά και τη διατήρηση της μυϊκής μάζας. Έτσι, είναι απαραίτητα ώστε ο μεταβολισμός να λειτουργεί ομαλά και αποτελεσματικά. Συνιστάται προσοχή βέβαια για όσους παρουσιάζουν δυσανεξία στη λακτόζη.

4. Φακές

Μία κούπα φακές παρέχει το 35% της ημερήσιας προτεινόμενης ποσότητας σιδήρου. Στα άτομα που παρουσιάζουν έλλειψη σιδήρου, ο μεταβολικός ρυθμός επιβραδύνει σημαντικά, καθώς το σώμα δε λαμβάνει όλα τα συστατικά που χρειάζεται για να λειτουργήσει σωστά.

5. Καυτερή πιπεριά
Η καψαϊκίνη, το συστατικά που δίνει στην πιπεριά την καυτερή της γεύση, ανεβάζει τη θερμοκρασία του σώματος κι έτσι καταναλώνονται περισσότερες θερμίδες. Μπορούμε να απολαύσουμε την πιπεριά ωμή, ψημένη, αποξηραμένη ή σε σκόνη ως μπαχαρικό σε κάθε γεύμα.

Η αυστηρή Ρωσική δίαιτα: Ακολούθησέ τη κατά γράμμα και θα χάσεις 8 κιλά σε 1 εβδομάδα!

 

loading...