Ανακαλύψτε ποιά τρόφιμα βοηθούν στο κάψιμο λίπους στον οργανισμό μας, δημιουργώντας ταυτόχρονα αίσθημα πληρότητας και άρα κατανάλωση λιγότερων θερμίδων.

Πασχίζετε να αδυνατίσετε, αλλά το φαγητό είναι η αδυναμία σας; Κι όμως, μπορείτε να συνδυάσετε το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Τα παρακάτω τρόφιμα έχουν διπλό καθήκον: σας βοηθούν να «κάψετε» λίπος και παράλληλα σας κάνουν να αισθάνεστε πλήρεις, ώστε να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες.

Δείτε ακόμη: Τα καρύδια σύμμαχος στο αδυνάτισμα των γυναικών – Πόσα πρέπει να τρώνε τη μέρα;

Αυγά (78 θερμίδες το ένα)

Τα αυγά δεν είναι μόνο ιδιαίτερα θρεπτικά για τον οργανισμό μας, αλλά επίσης περιέχουν πρωτεΐνη που αυξάνει την αίσθηση της πληρότητας. Αν φάτε αυγά για πρωινό, θα συγκρατήσετε την όρεξή σας τόσο, που θα καταναλώσετε περίπου 330 θερμίδες λιγότερες απ’ ό,τι συνήθως, για όλη την υπόλοιπη μέρα.

Συμβουλή: για ένα υγιεινό τηγανητό αυγό, απλά αλείψτε ένα αντικολλητικό τηγάνι με ελάχιστο λάδι. Θα επιτύχετε τραγανές άκρες χωρίς πολύ λίπος.Μαύρη σοκολάτα (170 θερμίδες τα 28 γραμμάρια)

Ένας ακόμη λόγος για να απολαμβάνετε την αγαπημένη σας μαύρη σοκολάτα: καταναλώστε μαύρη σοκολάτα και θα φάτε λιγότερο στο επόμενο γεύμα σας, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης. Γιατί; Ενώσεις στη μαύρη σοκολάτα επιβραδύνουν την πέψη και μας κάνουν να αισθανόμαστε πλήρεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Ένα μικρό κομμάτι σοκολάτας (μην το παρακάνετε στην ποσότητα) μπορεί να περιορίσει επίσης τη λαχτάρα σας για αλμυρά, γλυκά και λιπαρά τρόφιμα.

Κουκουνάρι (95 θερμίδες για περίπου 30 γραμμάρια ή περίπου 85 σπόρους)Ξεχάστε τα αμύγδαλα! Τα υγιή για την καρδιά λιπαρά οξέα που περιέχονται στα κουκουνάρια, ενισχύουν τις ορμόνες κορεσμού που μας κάνουν να αισθανόμαστε πλήρεις, σύμφωνα με Κορεάτες ερευνητές. Τα ίδια λιπαρά οξέα κρατούν επίσης το λίπος μακριά από την κοιλιά.

Τυρί (76 θερμίδες για 28 γραμμάρια)Προτιμήστε φρέσκο, κατσικίσιο τυρί ή φέτα για μια δόση λινολεϊκού οξέως (CLA) που βοηθά στο να αισθάνεστε πλήρεις και να καίτε περισσότερο λίπος. Τυριά από ζώα που τρέφονται με χορτάρι, έχουν τις μεγαλύτερες ποσότητες λινολεϊκού οξέως, γι’ αυτό αγοράστε αυτά που φέρουν την ένδειξη «από ζώα που τρέφονται με χορτάρι».

Άπαχο γάλα (86 θερμίδες για 1 φλιτζάνι)Οι περισσότεροι από εμάς πιστεύουμε ότι το γάλα είναι για τα παιδιά, αλλά στην πραγματικότητα προσφέρει οφέλη και στους ενήλικες. Οι πρωτεΐνες του γάλακτος (ορός γάλακτος και καζεΐνη) μπορεί να σας κάνουν να αισθάνεστε περισσότερο ικανοποιημένοι κι από τα ζαχαρούχα ποτά. Επίσης, το λινολεϊκό οξύ στο γάλα, «πολεμά» το λίπος.

Πορτοκάλια (59 θερμίδες το καθένα)Το πορτοκάλι είναι μια από τις πιο ιδανικές επιλογές φρούτων, χάρη στις φυτικές του ίνες. Σύμφωνα με αυστραλούς ερευνητές, τα πορτοκάλια βρίσκονται στην υψηλότερη κατάταξη φρούτων όσον αφορά στο «δείκτη κορεσμού», σε μια λίστα με 38 τρόφιμα που δημιουργούν αίσθηση πληρότητας. Επιπλέον οι ίνες «πολεμούν» τις λιπαρές ουσίες: όσοι τρώνε περισσότερες φυτικές ίνες, έχουν λιγότερο λίπος.

Πατάτες (161 θερμίδες η καθεμιά)Οι πλούσιες σε υδατάνθρακες πατάτες συχνά έχουν κακή φήμη, αλλά αξίζει να αποτελούν μέρος της διατροφής μας. Δημιουργούν τρεις φορές παραπάνω το αίσθημα πληρότητας, από μια φέτα λευκό ψωμί και βρίσκονται στην κορυφή όλων των τροφίμων στο δείκτη κορεσμού. Επιπλέον, το ανθεκτικό άμυλο της πατάτας βοηθά το σώμα μας να καίει το λίπος.

Δείτε ακόμη: Βότανα που κόβουν την όρεξη – Θεαματικά αποτελέσματα

loading...